12 Nisan 2020 Pazar

Avon Legend Mat Ruj - Legendary


'Elmas kesim mat rujunla güzelliğini göster!
Baz etkisi: Süper nemlendirici baz, rengi ve nemi hapseder-dudak bazı kullanmana gerek kalmaz.

Yüksek Pigment: Avon'un şu ana kadarki en yüksek pigment içeren mat ruju.Tek sürüşte yoğun renk verir.
Profesyonel uygulama: Elmas kesim ruj, köşeli ucuyla keskin ve kolay uygulama sağlar.'

Avon'un yeni ruj serisi Legend Mat Ruj Serisi ile tanışın.Seride 11 farklı renk seçeneği var.


Bendeki adı gibi efsane bir renk olan Legendary. Pembe alt tonlu harika bir kırmızı.Rujda nemlendirici baz  etkisi  var. Tek sürüşte mükemmel bir şekilde rengini veriyor.Pigmentasyon zirvede. Renk capcanlı.

Bir şey yiyip içtiğinizde içten silinebiliyor ki silinmeyen ruj henüz görmedim. Hepsi siliniyor.

Ambalajı çok hoş görünüyor. Gümüş renkli parlak bir ambalajı var. Rujun kendisi de çok hoş görünüyor. Elmas kesim şık duruyor.

Fiyatı da uygun. Seride birkaç rengi daha gözüme kestirdim. En yakın zamanda onları da koleksiyonuma eklemeyi düşünüyorum. 

2 yorum:

  1. Bunun rengine bayıldım ben :)!

    YanıtlaSil
  2. Rengi oldukça güzelmiş görünüşü de harika bu seriye bende Bi bakayım😍
    Sevgiler
    Makyajlikareler

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!