1 Nisan 2023 Cumartesi

Maruderm Centella Nemlendirici Milk Serum


Maruderm yeni bir ürün çıkarmış: Milk Serum. Yapısı süte benzediği için bu şekilde adlandırılmis. Centella Asiatica içerdiği vurgulanmış. Peki nedir bu Centella Asiatica?

Biraz araştırdım. Vahşi menekşe,cica olarak adlandırılan Uzak Doğuya özgü çok eski bir bitkiymis.

Kırışıklıklar,lekeler,dermatit gibi pek çok cilt sorununda kullanılıyormus.

Bu bitkinin özü bizim serumun da etken maddesi.


 Serum SLS,SLES,Paraben ya da parfüm içermiyor ❌️

Ürün hakkında benim izlenimlerime gelirsek koku icermemesini,cildime canlılık,aydınlık,parlaklık vermesini ve iyi nemlendirmesini sevdim.

Cilt tarafından çok çabuk emiliyor ve ardında yağlı yapış yapış bir his bırakmıyor. Ben çok sevdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!