27 Aralık 2022 Salı

Urban Care Twisted Curls Hibiscus & Shea Butter Micellar Şampuanı


 Urban Care Twisted Curls Hibiscus & Shea Butter Micellar Şampuanı @denebunucom 'un cekilisinden kazanmıştım 1 ay önce. Yorumlamak için kullanıp bitirmeyi bekledim. Şampuan aslında kıvırcık saçlar için. Bukleleri belirginlestirip elektriklenmeyi azaltıyor. Benim saçlar düz olduğu için bukleleri belirginlestirme konusundaki etkisini bilemiyorum. Ancak elektriklenmeyi azalttığını söyleyebilirim. Kıvamı su gibi. Ama az bir ürün kullansanız da bol bol köpürüyor. İşin tuhafı içinde sülfat da yok. Sülfatsiz şampuan arayanlara öneririm. Ayrıca benim dikkat ettiğim bir içerik olan silikonu içermiyor. Paraben de içermiyor.

 Ürünün tanıtımında iceriginde bulunan A ve C Vitaminleri bakımından zengin olan hibiskus çiçeği ve shea yağı ile elektriklenmeyi azalttigi,Hyalüronik asit ile saçı dolgunlastirdigi belirtilmiş. Bu iki etkiyi de kendi saçlarımda gözlemledim. Bunlar dışında şampuanın arindirici özelliğinden bahsetmesem eksik olurdu. Saç derisini yağdan,kirden çok iyi temizliyor,arındırıyor. 

Saçlarım düz oldugu halde ben bile cok sevdim bu sampuani. Saçları kıvırcık olanlar bayilacaktir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!