2 Ağustos 2022 Salı

Bitenler


 Uzun zamandır bitenlerimi paylasmadigimi fark ettim.

Neler bitmiş bakalım.

✅️Pantene Pro-v Miracles Biyotin+Gül Suyu Hacim Sampuani: Benim çabucak yaglanan saçlarımda yaglanma kontrolü sağlayan bir şampuan. Defalarca aldım bitirdim. Yine alacağım. Silikon icermiyor ve baya hacim veriyor.

✅️Zigavus Forte Clinical Sampuan: İçeriği oldukça zengin. Saç dökülmesine karşı kullanılan bir şampuan. Yaglanma sürecine de etki etti.Bunun için ayrı bir sevdim.

✅️Daycare Avokado Duş Jeli:Daycare markasının uygun fiyatlı, kocaman gramajli ürünlerinden.750 ml.Tropik bir kokusu var. Şu an Spice çeşidine geçtik. O da güzel. Ama en güzelleri zeytinyağlı olan bence.

✅️Duru Orkide Özleri Duş Jeli: Parfüm gibi müthiş bir kokusu var. Bu bitirdiğimiz ikinci şişe.

✅️Daycare Okyanus Esintisi Sıvı Sabun: Bu da 750 ml oldukça bereketli bir ürün. Kıvamı da iyi. Fiyatı da uygun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!