5 Eylül 2021 Pazar

Zigavus Pro Lab Garlic Sampuani


 Zigavus markasi ile yıllar evvel seboreik dermatit sorunuma çözüm ararken tanışmıştım. Eczaneden kükürtlü sampuanini alıp kullanmıştım. Yıllar sonra öneri üzerine Pro Lab Garlic Sampuani aldım, kullanıyorum.

 Herkes gibi benim de zaman zaman hafif kepek problemim oluyor. (Seboreik dermatit değil,normal kepek. Çok şükür son zamanlarda s.d.alevlenmedi.) 

Bu şampuanın içerisinde Prebiyotik,sarımsak,Biotin,Ginseng,Kafein,B3-B5-B7-E Vitaminleri ve bitki 🌱özleri bulunuyor. Bu içerikler saç ve saç köklerini güçlendirirken kepek oluşumunu da önlemeye yardımcı oluyor. Saçın daha hızlı ve sağlıklı uzamasını sağlıyor.Saç köklerinin uyarılmasını ve saç dökülmesinin önlenmesini destekliyor. Bitkisel proteinler ile saça extra dolgun, parlak ve sağlıklı görünüm kazandırıyor.

Vegan bir ürün.

Sarımsak kokmuyor. Hoş bir bitki kokusu var.

Trendyol'da avantajlı kampanyaları oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!