22 Mart 2021 Pazartesi

Ozonlabs Ozonlava Volkanik Maske

 


Yeni bir haftayı nefes alan bir cilt ile karşılayalım mı?

Avrupa Birliği'nden onaylı, bağımsız laboratuvarlarda test edilen Ozonlabs Ozonlava Volkanik Maske’nin cilt lekeleri üzerinde %80 oranında başarıya ulaştığı kanıtlanmıştır. Cilt lekeleri ile savaşan Ozonlava Volkanik Maske, tüm cilt tiplerinin temiz ve aydınlık bir görünüme kavuşmasına yardımcı olabilir.

Ozonlava Volkanik Maske erken yaşlanmaya meyilli olan ciltlerde kırışıklıkları azaltmaya yardımcıdır. Ozonlava Maske ciltteki yağ gözeneklerini açar ve küçültür, sebum (yağ) üretimini azaltır. Ozonlava Volkanik Maske, ciltteki renk değişikliklerinin düzenlenmesi, cildin pürüzsüz ve canlı bir görünüm kazanması için tercih edilen bir maskedir.

Ozonlava Volkanik Maske içeriğinde Bentonit Bulunur.

BENTONİT: Volkanik kül, tüf ve lavların kimyasal ayrışması sonucu oluşmuş, ağırlıklı olarak montmorillonit içeren killer 'bentonit' olarak tanımlanır.

Maske her cilt tipine uygun.Ancak bekleme süresi cilt tipine göre değişkenlik gösteriyor.

Yağlı ciltler için uygulama süresi 15 dakika iken normal ciltler için bu süre 7 dakika,kuru ciltler için 5 dakika.
Vücut için uygulama süresi ise 30 dakika olarak belirtiliyor.

Ozonlava Volkanik Maske uygulaması yapıldığında, içindeki volkanik tüf ciltteki kan dolaşımını hızlandırdığından, uygulama sonrasında cildiniz kısa bir süre pembeleşebilir ve karıncalanma hissi yaşayabilirsiniz. Bu maskenin işe yaradığını gösteriyor.

Gelelim maskeyi nasıl uyguladığıma:

Maskeyi ince bir tabaka halinde yüzüme uyguluyorum. Fırça ya da spatula ile sürülebilir.Şeffaf maske kurudukça grileşiyor. Cildim kuru olduğu için 5 dakika bekleme süresi benim için yeterli oluyor. Maske kuruyor ve cilt geriliyor. Hafif karıncalanma hissediyorum. Ilık su ile cildimi duruluyorum. Kolaylıkla arınıyor maske. 

Kısa vadede gözlemlerim şu şekilde: 

✅Gözeneklerimin temizlendiğini,cildimin nefes aldığını çok rahat hissedebiliyorum. 

✅Uygulama sonunda daha canlı ve aydınlık görünüyor cildim.

✅Cildim daha homojen görünüyor. Renk eşitsizliklerini biraz olsun nötrlüyor.

✅Sivilce sorunum olmadığı için bu konuda etkisi hakkında yorum yapamıyorum.

✅Siyah nokta oluşumunu azalttığını söyleyebilirim. 

✅Sebumu da düzenliyor.


Markanın kendi sitesi üzerinde çeşitli kampanyalar oluyor. Almayı düşünüyorsanız onları takip etmenizi öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!