28 Şubat 2021 Pazar

Şubat Ayı Öne Çıkan Avon Ürünleri

 


Avon her ay yeniliklerle geliyor ve ben her yeni kampanyayı heyecanla ve büyük bir merakla bekliyorum. Şubat ayında da beni heyecanlandıran ürünler oldu. Gelin tek tek ürünleri ele alalım.

❤Attraction Desire Kadın Parfüm EDP

'Aramızdaki heyecanın bittiğini mi düşünüyordun? Bir kıvılcım yeter!'

Baştan çıkarıcı kara kiraz esansı, Arap yaseminiyle duyuları harekete geçirirken altın amberle kalıcı bir etki bırakıyor. 

Oryantal vanilya amber. 

Avon bu parfümü Sevgililer Gününe özel satışa sundu. Klasik Attraction serisini zaten seviyordum. Bu ay çıkan yeni versiyonu Desire 'ı daha çok sevdim. Bana daha çok hitap ediyor. Zaten vanilya notası içeren kokular beni çekiyor.Kalıcılığı da benim tenimde iyi. 

❤Attraction Desire Erkek Parfüm EDT 

Karşı konulmaz kara kiraz, orrisle gönülleri çelerken amberle kendini daha çok istetiyor. 

Odunsu baharatlı

Modern ,çekici bir koku. Eşim sevdi.

💜Avon Euphoric Maskara reklamlarında söylendiği gibi tüy gibi hafif bir maskara. Gözde hiç ağırlık yapmıyor. Kirpiklerinizde var mı yok mu unutuyorsunuz.Kum saati şeklindeki fırçası sayesinde verdiği hacim ve uzatma etkisi güzel. İçinde hint yağı olması ilgimi çekti. Biliyorsunuz ki hint yağı kirpikleri güçlendirip uzamasını sağlar. Yani bir taşla iki kuş. Hem güzellik hem bakım 👍🏻

💛Argan Yağı İçeren Saç Serumu: Saçta ağırlık yapmadan nem veren bir ürün arıyorsanız kesinlikle şans vermelisiniz. 

💛Parlaklık Veren Saç Serumu : Kristal ışık teknolojisi ile saçlara ışıltı veriyor. Mat saçlar bu serum sayesinde parlak ve ışıltılı 🌟 oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!