13 Ocak 2021 Çarşamba

Ocak Ayı Öne Çıkan Avon Ürünleri

 


Her ay olduğu gibi bu ay da Avon yenilikleri hız kesmiyor. Bu ay öne çıkan ürünleri tek tek ele alalım istedim.

İlk ürün Anew Dolgun Görünüm Veren Serum:

'Hydrafacial yaptırmayı mı düşünüyorsun?🤔 Tekrar düşün! Çünkü Anew Dolgun Görünüm Veren Serum %1.5 saf hyalüronik asit ile cilde dolgun görünüm verir.' mottosuyla iddialı bir imaj çiziyor. 

İçerdiği saf retinolle kırışıklıkların görünümünü azaltmayı vaat eden bu serumu ben yeni kullanmaya başladım.Cildim karma yapıda. Şu ana kadar sivilce vs sorunu yaşamadım. 

Serumun her yaşa uygun olmasını,vaatlerini ve içeriğini sevdim.

Kullandıkça deneyimlerimi güncelleyeceğim.


Bir diğer öne çıkan ürün ise 60 saniyede kuruyan ojeler Avon Pro Color 60 Seconds. Oldukça pratik ve zaman kurtarıcılar.


Yılların parfümü Little Black Dress'in bu ay 3 yeni versiyonu satışa sunuldu: Glam Night, Midnight Party ve Sunset Soiree. Üçü de birbirinden cezbedici kokular. Bendeki mandalina,yasemin ve amber notalarından oluşan Glam Night. Oryantal ve çiçeksi bir koku. Ambalajı gibi kokusu da oldukça etkileyici ve çekici.


Avon'un kült parfümlerinden olan Pur Blanca 'yı oldum olası çok seviyorum. Çok zarif ve temiz bir koku. Yıllar içinde çeşitli versiyonları çıktı: Turuncu kapaklı,yeşil kapaklı.. Ve şimdi de pembe kapaklı olan Pur Blanca Essence. Kaşmir, tiare çiçeği ve altın gardenya çiçeğinin muhteşem uyumu. Çok soft ve çiçeksi bir koku. Bu ay tanıtım fiyatıyla satışta. Üstelik iki adet alınca ekstra indirimli.


Ve son ürün. En beğendiğimi en sona sakladım 🤗 Avon'un yepyeni ürünü Blush & Glow Palet. Palet 2 allık,2 Bronzer ve 2 aydınlatıcıdan oluşuyor. Yüz için gerekli her şey bir palette toplanmış✅. Yapısı kadife gibi yumuşacık. Kolay renk veriyor. Daha ne olsun. 


Bu ayın öne çıkan ürünleri böyleydi. Siz en çok hangi ürünü beğendiniz?


1 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!