22 Kasım 2020 Pazar

Bitenler #71


 Bitenleri yazmayalı aylar olmuş. Öyle çok biten ürün birikti ki onlu gruplara ayırıp anlatacağım size.

Garnier sprey deodorantlar ile başlayalım. Garnier Saf & Temiz serisindeki deodorantlar beni en iyi koruyan deodorantlar. Çok memnunum. Ter kokusu sorunu yaşamıyorum Garnier deodorantlarıyla.

Revox X-treme Vitamin E Şampuan:  Dökülen ve geç uzayan saçlar için özel olarak formüle edilmiş bu şampuan saç için faydalı 21 bitki özü/ajanı içeriyor. Bu ajanlardan en önemlisi Moringa Proteini.Moringa Proteininin zarar görmüş saçları onardığı, yıpranmış hasarlı saçlardaki boşlukları doldurduğu ve yeniden yapılandırılmasına yardımcı olduğu klinik raporlarla kanıtlanmış. Peki şampuanın benim saçım üzerinde ne gibi etkileri oldu? Saç dökülmesi yaşamadığım için bu konudaki etkisi hakkında yorum yapamıyorum. Ama yeni çıkan bebek saçlarımı görünce yeni saç oluşumuna yardımcı olduğunu ve saçımı daha hızlı uzattığını söyleyebilirim. 

Dove Invisible Dry Anti-Perspirent Deodorant: Her Dove ürünü gibi bu deodorant da harika kokuyordu. Güzel koruyor. Ama ben çok terlediğim için Garnier deodorant kadar iyi koruyamadı beni maalesef.

Ziaja Kakao Yağı Saç Kremi ve Ziaja Keçi Sütü Saç Kremi : İkisinden de çok memnun kaldım. Zaten bu markadan kullanıp da memnun kalmadığım bir ürün olmadı. Her ikisi de harika kokuyor.

L’rouge Deo Spray: Iki ya da üç tane bitirdim bu sprey deodoranttan. Bugüne kadar kullandığım en iyi deodorant desem yanlış olmaz. Çünkü hem koruması hem de içeriği çok iyi. Bu deodorantla ilgili ayrı bir yazı yazacağım. 

Toni & Guy Doğal Görünüm Kuru Şampuan: Saçlarım aşırı çabuk yağlanan tipte olduğu için çeşitli kuru şampuanlar denedim. Batiste,Elidor ,Loreal ,Urban Care,Isana ... Hiçbiri o yağlı görünümü Toni guy kuru şampuan gibi yok edemedi. Evet fiyatı gerçekten yüksek ama bir o kadar da etkili.

Organique Melon Ritual Peeling Etkili Duş Jeli :  Çok çok güzel kokuyor.  Yoğun kıvamlı bir ürün.

Thalia Sakura Özlü Yıpranma Karşıtı Saç Bakım Maskesi: SLS,SLES,paraben,parafin,hayvansal yağ ve kostik gibi insan sağlığına zararlı maddeler içermeyen ,saça güzel nem veren ,bahar kokulu bir saç maskesi. İçerik ve performans açısından sevdiğim bir ürün oldu. 


1 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!