21 Ekim 2020 Çarşamba

Favori Yves Rocher Parfümlerim


 Yves Rocher markasıyla ilk kez 2012 yılında tanıştım. O günden bugüne marka en sevdiklerim arasında. Markadan defalarca alıp kullandığım ürünler var. Yağlı saçlar için arındırıcı şampuan,saç bakım yağı, kayısılı peeling, Monoi serisi,harika duş jelleri ve banyo ürünlerinin yani sıra parfümleri her daim favorim. 

Satıştan kaldırılan,şu an satışta olmayan içeriğinde üç çeşit vanilya kullanılan Vanille Noir ve harika bir gül kokusu olan Moment de Bonheur(pembe)'den kaç tane bitirdim hatırlamıyorum bile. Bu kadar güzel ve sevilen parfümlerin neden satıştan kaldırıldığına anlam veremiyorum. Çünkü gerçekten harikaydılar.  

Çiçeksi (Isparta gülü,yasemin,beyaz ağaç ve hafif çikolata)Evidence Intense ve tiare çiçeğinin yazı anımsatan sıcak kokusu Monoi Edt ise hep yedekli.  

Ve son çıkan La Collection serisinde de birbirinden güzel kokular var. Ben içlerinden en çok Matin Blanc EDP'yi beğendim.' Matin Blanc EDP, zarif ve tatlı olan Neroli ile portakal çiçeğinin derin uyumunu bir araya getiriyor. Rahatlatıcı ve güven verici Bergamot notasının parlak tazeliğiyle birleşiyor.' yazıyor parfümün açıklamasında. İçinde neroli olan parfümlere ayrı bir zaafım var.  Bunlar dışında Tender Jasmin de hoşuma gidiyor. 

Sizin markada favori kokunuz ne?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!