1 Haziran 2020 Pazartesi

Son Zamanlarda Biten Kozmetik Ürünlerim


Dün akşam makyaj çantamdan biten ürünlerimi ayıkladım. Onlarla vedalaşmak zor olacak. Çünkü her birinden memnundum.Neler bitirdin derseniz:


Pierre cardin kozmetik ürünleri her ne kadar son zamanlarda popüler olsa da ben ilk çıktığından beri alıp ürünlerini deniyorum. Özellikle asansörlü göz kaleminden sürekli alıp kullanıyorum. Hep yedeklidir. İki kalem birden bitirdim. Kalıcılığını,simsiyah oluşunu seviyorum bu kalemin.

Diğer bir biten ürünüm Inglot Lash Enhancer Maskara. Kirpik yapıma çok iyi uyum sağlıyor. İndirimde görür görmez yenisini alacağım.

Çok memnun kalıp çifter çifter bitirdiğim bir başka ürün ise The Pink Ellys kapatıcılar. Pudra bitişli bir kapatıcı. Uygulamadan önce göz altlarını iyi nemlendirmek lazım.Kuru göz altları olanlar kesinlikle anlaşamazlar.  Karma ve normal ciltlere daha uygun.Hem uygun fiyatlı hem de başarılı. Tekrar alacağım.

Oriflame The One Eyeliner. Güzeldi ama tekrar almam. Daha iyileri var.

Maybelline Big Shot Maskara güzeldi. Zaten Maybelline'in maskaraları başarılı oluyor.

Note Kozmetik Satin Ruj 02 Numara. Dudakları asla kurutmayan güzel bir nude. Aynı markadan farklı renkte rujlar alındı bile!



1 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!