23 Mayıs 2020 Cumartesi

Karantina Favorilerim


Karantinada olmamız makyaj yapmamıza engel değil diyerek bu aralar en çok kullandığım makyaj ürünlerimi size anlatmak istiyorum.



Inglot Lash Enhancer Maskara.  Silikon bir fırçası var. Kirpikleri daha uzun ve gür gösteriyor. Belirgin bir dolgunluk ve hacim veriyor. Çıkarması zor değil. İyi bir maskara arayışında olanlara önerilir.

Nascita Stiletto Açılı Kontür Fırçası: Hiç kıl dökmedi. Çok memnunum.

Note Terakota Allık 04 Sugar Sense : Bronzer olabilecek bir renkte. Yüzümü ısıtıyor. Duruşunu seviyorum.

Avon Perfectly Mat Ruj Nude Serisi: Bu seride sevmediğim renk yok.  Marvelous Mocha,Nude Suede,Cafe Au Lait... Hepsini seviyorum.

The Pink Ellys Kapatıcı: Pudra bitişli uygun fiyatlı bir kapatıcı. Kurutacağı için kuru ciltler sevmeyebilir. Yağlı ciltlere çok uygun.

Farmasi BB krem: Kokusu,dokusu,her şeyiyle cildime en iyi uyan bb krem. Şu sıralar ikincisini bitiriyorum.

Nyx Kontür Refill Apricot: Adı kontür olarak geçse de ben onu allık ve göz farı olarak kullanıyorum.


Benim karantina favorilerim böyle. Sizin favorileriniz neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!