26 Mayıs 2020 Salı

Avon k6 Siparişim


Tam 15 yıldır Avon temsilcisiyim.  Her kampanyayı ,her siparişimi aynı heyecanla bekledim. K6 siparişimi de yine merakla,heyecanla açtım.



Goodbye Tension Banyo Köpüğünün lavanta,mandalina ve misk karışımı harika bir kokusu var.

Diğer köpük yasemin kokulu. Yasemin kokusunu da çok severim. Köpüklerin tanesi 21 TL 'ye düşmüş.

Katalogta yaz çarşısında saç maskeleri 9.90TL 'ye düşmüştü. Aloe vera&makedemya,kakao&fındık çeşitlerinden birer tane aldım.

Power Stay serisinin asansörlü göz kalemlerinden geçen ay siyah rengini almıştım. Çok beğenince bu ay kahverengi ve lacivert renklerini sipariş ettim.

Pur Blanca set ise yeğenimin. 3lü set olarak 109 TL'ye çok uyguna aldı.

Mis kokan banyo köpükleri,çok uyguna düşen saç maskeleri, tertemiz kokan Pur Blanca ve beni aşırı heyecanlandıran Power Stay asansörlü kalemler 💖 Biz bu ay bu ları aldık. Siz neler aldınız?

1 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!