18 Ağustos 2019 Pazar

Bitenler #69


Uzun bir aradan sonra bitenler postu ile geri döndüm. Bitenlerim her zaman olduğu gibi ilgimle doğru orantılı olarak saç bakım ürünleri ağırlıklı.


 *Isana Fresh&Clean Şampuan:  Normal ve çabuk yağlanan saçlar için olan bu şampuan kil,su nanesi ve nilüfer çiçeği özü içeriyor.Hafif ve ferah kokusu var.  Yapısı misel şampuanlar gibi. Saçı güzel temizliyor. Isana'nın çoğu saç bakım ürününde olduğu gibi silikon içermiyor. Şu an ikincisini aldım bile.

*Yves Rocher Isırgan Otlu Arındırıcı Şampuan: Yağlı saçlar için olan bu şampuanı 8 yıldır günlük şampuan olarak kullanıyorum. Kaç tane bitirdim sayısını bilmiyorum. Bende hep yedeklidir. Saçımı yormadan temizleyen nadir şampuanlardan. Renklendirici,paraben ve en önemlisi silikon içermiyor. Kokusuna bayiliyorum. Bitki kokuyor. Yves Rocher sitesinde bugun gezinirken saç bakım ürünlerinin yenilendiğini gördüm. Formüllerine yeni bitki içerikleri katmışlar. Elimdekiler azalınca yeni formüllü ürünlerden mutlaka alacağım. Etkisini çok merak ediyorum.

*Urban Care Arındırıcı & Hacimlendirici Peeling Şampuan: En en sevdiklerimden. Çabucak yağlanan aşırı mı aşırı yağlı saçlarımı gıcır gıcır yapan bir ürün. Bu da tabi ki yedekli. Çay ağacı,limon özü ve deniz tuzu içeriyor. Çok çok memnunum.



*Naturals by Watsons Kinoa İçeren Saç Maskesi: Uygun fiyatlı olduğu için aldığım bir maske. Watsons'a özel markalardan ve Tayland'ta üretilmiş. Amino asitler bakımından zengin olan kinoa kullanılmış.Paraben,mineral yağ,silikon,Renklendirici,SLS,sabun,PEG,Lanolin ve Petrolatum içermiyor. Etkisi ise fiyatına göre gayet iyi.


*Naturals by Watsons Marula Saç Maskesi:   Marula Afrika'da yetişen oleik asit ve E vitamini içeren bir meyve imiş. Bu meyvenin çekirdeklerinden çıkarılan yağ saç ve cilt için çok faydalıymış. Bu maskenin içinde de nemlendirme,yenileme özellikleri bulunan bu degerli yağdan kullanılmış. Kinoa maskesinde kullanılmayan zararlı maddeler bu maskede de kullanılmamış. Fiyatına göre güzel bir ürün.

*Batiste Kuru Şampuan Original: Çabuk yağlanan saçlarımın kurtarıcısı. İş yerinde ve dışarıdayken yanımda mutlaka bulundururum. Yıkadıktan birkaç saat içinde hiç yıkanmamış gibi gözüken yağ kusan saçlarıma geçici çözüm.

*Toni Guy Kuru Şampuan: Pek indirime girmeyen,girse de piyasadaki çoğu kuru şampuana göre çok daha pahalı olan bir kuru şampuan. Memnun muyum? Kesinlikle! Alanında bana kalırsa en iyisi.



*Domol Renk Koruyucu Mendil: Sarı,turuncu,mavi,pembe kirlide siyah hariç ne renk varsa bir makinede yıkamamı sağlayan mucizevi bir şey. Zerre kadar renk geçişi olmuyor. Rossmann 'larda bulabilirsiniz.

*Colour Catcher Renk Koruyucu Mendil: Domol ile aynı etkiye sahip. Hatta kullandığım bir markayı daha ekleyeyim: Dr Beckmann. Bu üç markayı defalarca aldım kullandım. Performans olarak birbirlerinden hiç bir farkları yok. Ancak içindeki mendil sayıları farklı. Colour Catcher'da 10,Dr Beckmann'de 12,Domol'da 24 adet mendil var. Fiyat ve adet oranına bakarak Domol 'u tercih ediyorum.  Bulamadığımda ya da indirimde görürsem diğer markaları aliyorum.



Baya uzun bir yazı oldu. Umarım deneyimlerim sizin için de faydalı olur.





3 yorum:

  1. Marula yağı hem cilt, hem de saç için çok faydalı bir yağ; makyaj öncesi baz olarak bile kullanılabiliyor (kuru ciltler için tabii). Watson's saç maskesini merak ettim; kendilerini boykot etmiyor olsam alırdım :) Yenilerini güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Özellikle domil mendili çok merak ettim kardeşimle kalıyorum bebim iş onun okul sebebiyle ve renkli ışık ayrı beyaz için ayrı çamaşır biriktirmek gerçekten zor uzun zaman alıyor bu pratik olabilir

    YanıtlaSil
  3. Ya burasini ilk dafa gordum cok iyi bir paylasim

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!