27 Aralık 2018 Perşembe

Ürün İncelemesi: Wet'n Wild Rose in the Air Palet

Rose in the Air sanirim Comfort Zone'dan sonra en çok satılan Wet'n Wild paleti. İndirimlerde hiç bulamadığım bu palet nihayet artık benim. Pembe,turuncu gibi sıcak renkleri barındıran paletin tüm renkleri kullanışlı. Geçiş renkleri de bulundurması güzel.


Rose in the Air renkleri bakımından Anastasia 
Beverly Hills Modern Renaissance paletine muadil gösteriliyor. Her far paleti kadar tozutuyor. Aşırı bir tozutma durumu yok. Farların renk verişleri gayet başarılı.
Kalıcılık da İyi. Tabi altına baz  uygulayarak kalıcılığı artırabilir ,renkleri daha iyi vurgulayabilirsiniz.

Fiyat olarak makul bir fiyatı var. İndirimde 25 tl'ye aldım. 10 renk içeren bir far paleti için bence uygun bir fiyat.

Özetle paleti sevdim. Olumsuz diyebileceğim bir özelliği yok. Gratis mağazalarında Wet'n Wild standında ya da kasa arkasında bulabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Sedefli renklerini pek tutmadım ama mat renklerini baya beğendim! Güle güle kullan sen de Zehra'cım :)

    YanıtlaSil
  2. güzel günler de kullan paletini :)

    YanıtlaSil
  3. Bu paletteki renklere bayılıyorum ancak elimde çok fazla bu tonlarda far olduğundan almıyorum, güle güle kullan Zehracım :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!