22 Aralık 2018 Cumartesi

Bitenler#68


Uzun bir aradan sonra bir bitenler yazısıyla merhaba demek istedim.Bitenlerde neler var tek tek bakalım:


*Prosenin Saç İçin Acil Bakım Losyonu: Aloe vera ve buğday özü içeren bu losyonu çok başarılı buldum.Saçım daha kolay taranır hale geldi Ve daha canlı göründü. Kesinlikle tekrar alınacak.

*Creightons Argan Yağlı Saç Kremi: Gratise özel İngiliz menşeli bir marka olan Creightons 'ın argan yağlı bu saç kremi çoğu markaya göre iyiydi.

*Giovanni Aşırı Yıpranmış Saçlar İçin Yoğun Onarıcı Maske: Bundan kaç tane bitirdim sayısını bilmiyorum. Artık Gratislerde bulunmaması üzücü.


*Body Fantasies Vücut Spreyi White Musk: Güzeldi fakat mor ambalajlı Twilight daha güzeldi.

*Batiste Kuru Şampuan: Yıkadıktan birkaç saat sonra yağlanan saçlarıma gün içinde kuru şampuan kullanıyorum. Batiste kuru şampuanların içinde en sevdiğim bu Orijinal çeşidi. Sürekli stokladığım ve kullandığım bir ürün.


*Acuvue Oasys Şeffaf Kontak Lens: Yıllardır aynı marka lens kullanıyorum.  Değiştireceğimi sanmıyorum.

*Vernel Max Soft Oils Yumuşatıcı: Kokusuna bayiliyorum. Tekrar alırım.

6 yorum:

  1. Argan kremini arkadaşım hediye etmişti çok beğendim bende <3 gelsin yeni yıl alışverişlerin o vakit bekliyoree :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bir turlu yumusatici kullanamiyorum hep unutuyorum o aliskanligi edinemedim bir turlu harika urunler bitirmissin canim sevgiler💖

    YanıtlaSil
  3. Vernel benimde bitenlerimde vardı. Fena değil. Gelsin yeniler=)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, blogunuzu ziyarete geldim. Benim blogumu da ziyaret ederseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. Giovanni saç bakım ürünlerinin bulunmamasını ben de esefle kınıyorum inan ki! En sevdiklerimdendi! Yenilerini güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Prosenin ürünlerini çok severek kullanmıştım ben de :)
    Gelsin mi yeniler :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!