9 Şubat 2018 Cuma

Urun Incelemesi: Luis Bien Hindistan Cevizi Yağı



Hindistan cevizi yagi doğadaki en mucizevi ürünlerden biri. Faydaları saymakla bitmiyor. En çok bilinen faydası sac bakımı konusunda. Saci beslemede ve nemlendirmede  muazzam etkisi var.


Hem de hicbir kimyasal içermiyor. Durun bir diğer özelliğine geçiyorum: en zorlu makyajlarınız bile bir parça pamuğa döktüğünuz hindistan cevizi yagi ile okus pokus.

 Dudaklariniz mi çatladı alın size en doğalından lip balm. Vücudunuz mu kurudu daha iyi ve doğal bir nemlendirici var mi? Tırnaklarıniz zayıfsa düzenli olarak gece tirnaklariniza surun yatin . Ellerinize el kremi yerine de gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

Bu arada sadece kozmetik alanında değil beslenmenizde de hindistan cevizi yağından faydalanabileceğinizi unutmayin.


Benim kullandığım--> @luis_bien
Normalde tereyağı gibi katı formda ama elinize bir miktar aldığınızda elinizin ısısıyla eriyor.

4 yorum:

  1. Bir arkadaşım da kahvesine karıştırıyor. Ben de deneyeceğim ama her sabah unutuyorum :)))

    YanıtlaSil
  2. ben de farklı bir markanın kullandım kokusu yapısı kendisi harika :)

    YanıtlaSil
  3. Sadece yemek olarak kullanıyorum :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!