3 Aralık 2017 Pazar

Bitenler #60


60.bitenler yazısıyla herkese merhaba!
Bu ay neler bitirmişim hadi bakalım:

* Rimmel London Magnif'eyes Duo Kalem Far - Back to Blacks : Bir tarafı koyu gri diğer tarafı siyahtı. Kalıcılığı çok iyidi.Asansörlü olmasıyla pratikti.En son benim için önemli bir buluşmaya giderken kalıcı diye bu farı sürüp gittim ve bir iki saate kalmadan patır patır döküldü.
Yanıma da başka makyaj malzemesi almadığım için makyajımı tazeleyemedim ve hayal kırıklığına uğradım.Kuruma yapmış.Aslında alalı uzun zaman olmamıştı .Kapağını da açık bırakmamıştım ama kurumuş.Kuruma yapmasa çok memnundum.Yine alır mıyım alırım bence.

*Batiste Kuru Şampuan - Tropical: Kokusu güzel.Ancak bir Original değil.Bir Wild değil.

*Batiste Kuru Şmapuan - Floral : Tropical ile fikirlerim aynı.



*Thalia Naturals Avokado Yağı Özlü Hacim Şampuanı: Çok büyük umutlarla aldım.Instagramda kimde görsem şöyle hacim veriyor böyle hacim veriyor diye yazmışlar.Watsonstan aldım.Bir kullandım hacim yok.İki kullandım hacim yok.Kutuyu bitirdim hacimin h'si yok.Aksine saçlarım daha çabuk ağırlaştı. Hiç beğenmedim.Uygun fiyatlı da değil hani üstüne biraz daha ekle dermokozmetik şampuan al.Gereksiz bir deneyimdi benim için.

*Optifree Pure Moist Lens Solüsyonu:Memnunum.



*Ariel 3ü1 Arada Çamaşır Deterjanı:  Pedler şeklinde deterjanlar kullanımı pratik. Bence sıvı deterjana göre daha ekonomik. Çamaşır makinesini çok doldurmadığınız sürece güzelce açılıp dağılıyor.Ama çok doldurursanız açılamıyor.

*Splat Medical Herbs Diş Macunu: Tadını daha keskin tahmin etmiştim.O kadar keskin değilmiş.Beyazlatma konusunda orta diyebilirim.Splat'in White Plus'ı ya da Blackwood'u daha iyi beyazlatıyordu.Bunun bir de büyük boyu var elimde.

*Body Fantasies Body Mist Twilight: Şekerli,aynı zamanda pudralı bir vücut spreyi.Kalıcılığı gayet iyi.Çok sevdim.Tekrar alırım.

*İpek Kulak Temizleme Çubuğu:100lü bu çubuklar çoğu markanın kulak çubuklarına göre daha kaliteliydi.Kulak içinde dağılma yapmıyorlardı.



Kasım ayı bitenlerim böyleydi. Bir önceki bitenler yazımı okumak için tık tık.

2 yorum:

  1. valla ne güzel objektif yazmışsın teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir bitenler yazısı olmuş :) gelsin yeniler diyelim

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!