17 Kasım 2017 Cuma

Watsons Online Alışverişim


Watsons ' tan bu hafta ikinci alisverisim. Ilki bir arkadaşıma sürprizdi. Ikincisi de kendime. Bildiğiniz gibi #makeuprevolution markası watsons mağazalarına geldi. Far paletleri de çok ünlü olunca almadan duramadım. Acaba kırılır mı diye endişe etsem de hiç sorunsuz bir günde elime ulaştı.  Neler aldın derseniz iki makeupforever far paleti bir de #maybelline #browsatin kaş farı & kalemi aldim. 


İlk fotograftaki Redemption Iconic 2 göz farı paleti.
İçinde hem ışıltılı hem de mat renkler var.Pigmentasyonları nasıl hiç bir fikrim yok çünkü henüz kullanmaya kıyamadım.

Uzun zamandır istediğim gibi bir kaş kalemi bulamıyorum.Maybelline Brow Satin'i bir deneyeyim dedim. Rengi istediğim gibi.Bence anlaşacağız.



Makeup Revolution Flawless 32li Göz Farı Paleti diğer aldığım palet. Bu da diğer palet gibi hem ışıltılı hem mat renkler içeriyor. Kullanmak için sabırsızlanıyorum.Pigmentasyonlarını merak ediyorum.

Aldıklarım böyleydi. Ekim ve Kasım ayında yaptığım alışverişlerin yazısını okumak için tık tık.

3 yorum:

  1. flawless paletlerin hepsi ayrı güzel hepsini de alasım var güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  2. Flawless palet bende de var ve çok çok seviyorum kendisini! Revolution ürünleri hem güzel, hem de baya ucuz. Hele indirimde tadından yenmiyor. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!