17 Kasım 2016 Perşembe

Ürün İncelemesi:Rosece (Kayısı Çekirdeği) Arındırıcı Peeling


Rosece Natural Arındırici Peeling doğal kayısı cekirdegi granulleri içeriyor. Sürerken granuller cildimi çizer mi diye korktum ama yok çizmedi. Bir de adında arındırici kelimesi geçince kurutur mu cildimi diye düşündüm. İçinde shea yağı gibi doğal yaglar olduğundan olsa gerek kurutmadı,gerginleştirmedi cildimi. Uygulama sonrası cildim daha temiz daha canlı ve daha parlak oldu diyebilirim. 



Peelingin kıvamı çok yoğun değil.Daha çok akışkan.


Ürün 100ml ambalajda.

Haftada bir ya da iki kez kullanılması öneriliyor.

Marka hayvanlar üzerinde test yapmıyor yani cruelty free.

Peeling organik sertifikalı içerikler ve doğal yağlar içeriyor.


Peelingin içeriğinde paraben,parafin ,vazelin,etil alkol, mineral yağ, silikon,parfüm, renklendirici kimyasallar bulunmadığını da soylemeliyim. Hem temiz içerikli hem başarılı özetle sevdim ben bu peelingi.




5 yorum:

  1. hiç duymamıştım markayı ama bu tarz peelingleri çok severim ben .. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. İçeriği de harikaymış, ürün de epey ilgimi çekti! Aklımda olsun o zaman, teşekkürler yazı için ^_^ sevgiler!

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!