28 Kasım 2016 Pazartesi

Ürün İncelemesi: Vissmate Temizlik Ürünleri


Bu son yaşadığım eve tasindigimdan beri tozla imtihanım bitmiyor. Evim işlek bir ana cadde üzerinde ve 4.katta olmama ve camlar kapalı olmasına rağmen ev çok toz oluyor. Sürekli toz almak hele bir de çalışan bir kadinsaniz çok yorucu olabiliyor.


 Çamaşır sularını devamli alıp kullandığım Vissmate 'in yeni cikan silikonlu temizleyici spreyini kullanmaya başladım ve sevdim. İçindeki silikon sayesinde cila etkisi gösteriyor ve tozlanmayi biraz olsa da geciktiriyor. Cam,metal ve mobilyalarda kullanılabiliyor. Ben en çok aynalarda ve mobilyalarda(özellikle kitapligimda) kullanıyorum. Bu spreyle daha uzun süre temiz ve parlak oluyorlar. 


Yalnız ürün cila etkisi yaptığı için zeminde kullanmamak gerekiyor. Zira uygulandığı yeri kayganlastiriyor. Kayıp düşmeye sebebiyet verebilir. Özetle ben bu ürünü sevdim. Siz de denemek isterseniz Kipa, Metro,Carefoursa gibi marketlerde Vissmate Silikonlu Temizleyiciyi bulabilirsiniz. 



Bir diğer Vissmate ürünüm çiçek kokulu yüzey temizleyicisi.Bu ürün de çok amaçlı kullanılabilen bir ürün.Cam,ayna,yerler,fayanslar,mermerler,kapı,pencere çerçeveleri,küvet,lavabo,evye,ayna,ocak,buzdolabı,mutfak eşyaları ve tüm yıkanabilir yüzeylerde kullanılabiliyor.Ben en çok yerleri ,fayansları ve lavaboyu silerken kullandım.Kokusunun kalıcı olduğunu söylemeliyim.Kalıcı güzel bir çiçek kokusu.

Kullanımı şöyle : 5lt suya 2 buçuk kapak temizleyici ekleyip yerleri ,fayansları ya da silmek istediğiniz yeri silebilirsiniz. Ama zor ve inatçı lekeler varsa bir temizlik bezine doğrudan(sulandırmadan) uygulayıp kullanmak daha iyi sonuç verecektir.

Gördüğüm kadarıyla Vissmate yüzey temizleyicisinin 3 çeşidi var.Bunlar: Çiçek Tazeliği, Lavanta Rüzgarı ve Dağ Çiçekleri. Şuan kullandığım Çiçek Tazeliğini bitirince Dağ Çiçeklerini alacağım.Büyük boyları A101 marketlerinde mevcut.


Hatırlıyorum da eskiden babannem hep arap sabunu kullanırdı.Çok iyi köpürdüğü ve yumuşacık olduğu için arap sabunuyla oynamayı çok severdim. Vissmate arap sabununu unutmamış ve sıvı arap sabununu piyasaya sürdü.Çocukluğumuzun o güzel yıllarını geri getirdi.O eski arap sabunlarından farklı olarak Vissmate sıvı arap sabunu daha sıvı yani akışkan ve kokusu farklı.Beyaz sabun kokuyor.Ama temizleme gücü aynı.

Bunu nerelerde kullanabiliriz derseniz yüzey ve yer temizliğinde,halı,koltuk ve kumaş yüzeylerin temizliğinde,mutfak,banyo ve çamaşır temizliğinde kullanılabiliyor.Ben koltuğuma süt döküldüğünde bununla koltuğu sildim.Bir de elde yıkamam gereken kıyafetlerimi yıkadım.Beyaz eşyalarımın dışını sidim.Sonucu beğendim.

Vissmate'in bugüne kadar çıkardığı tüm ürünleri (şuanlık bildiğim kadarıyla 4 tane) kullandım ve memnun kaldım.Ürünlerini titizlikle ,özenle oluşturduklarını ve piyasaya sunduklarını düşünüyorum. Vissmate ürünlerini daha fazla markette görmeyi diliyorum.



7 yorum:

  1. Vissmate severek kullandığım bir marka. Güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  2. Yazını okuyunca poşetlerine bolca dokunduğum Arap sabunlarını hatırladım bende.Artık teknoloji oldukça gelişti ve işimizi kolaylaştıracak pek çok ürün çıktı.Bunların arasında Wissmate de ürünlerini severek kullandıklarım arasında :)

    YanıtlaSil
  3. Silikonlu yüzey temizleyiciden hafta sonu katıldığım etkinlikte hediye edildi, pek sevindim çünkü mobilyalarım siyah ve acayip toz tutuyor. Vissmate'ten ümitliyim :))) Arap Sabunu ile de herkes fırçalarını temizliyor gördüğüm kadarıyla, çok iyi fikir olabilir; ben de markette bulduğumda alıp deniycem. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. vissmate'i severek kullanıyorum o silikonlu temizleyiciyi ben de aldım bakalım hafta sonu deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  5. Arap sabunu olanı parkelere de kullanılıyor çok güzel :)

    Bu arada takipteyim artık. Bana da beklerim :)

    http://makyajbox.blogspot.com.tr/
    ve
    http://berilcimcime.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Ev temizlik malzemeleri konusunda epey bilgisizim,bu yazı benim için faydalı oldu.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!