30 Ağustos 2016 Salı

Absolute New York Matte Stick Burgundy


Son Gratis alışverişimde kasada ödeme yapmaya hazırlanırken kasanın yanındaki mat rujlar ilgimi çekti. Daha önce görmediğim için markasını sordum.Sleek dedi kasadaki görevli.Testerları vardı.Onları denedim.Pigmentasyonları beklediğimden iyiydi.



Morun tonları ve şeker pembenin yanı sıra iki ton kırmızı dikkatimi çekti.
Bana daha iyi gideceğini umarak Burgundy'i yani kırmızıyı aldım. Eve gelince netten araştırma yaptım ve Sleek markasının böyle bir rujunun olmadığını,rujun Absolute New York markasına ait olduğunu öğrendim.Bu marka da Gratislere yeni gelmiş.Ve sanırım ülkemizde bu markanın bir ürününü yorumlayan ilk kişiyim.


İlk olarak ambalajından başlamak istiyorum.Ambalajı stick(çubuk) şeklinde hafif uzun yapıda.
Siyah dayanıklı bir ambalajı var.Rujun kapağında da rujla aynı renkli bir kısım var.Lipbalm olabilir mi diye kurcaladım ama o kısım çıkarılabilir değil. Sadece rujların rengini vurgulamak için yapmış olduklarını düşünüyorum o kısmı.

Rujun alt kısmında numarası ve ismi yazılı.


Rujun kapağı açılıp çantayı boyamıyor ki bu benim için önemli çünkü sık sık çantamda ruj taşırım ve çantamdaki diğer eşyalara rujun bulaşmasından nefret ediyorum.

Rujun asansörlü kısmı yani açma kapama mekanizması sorunsuz çalışıyor,takılıp kalmıyor.


Gelelim rujun yapısına.
Ruj mat yapıda ama dudakları kurutan çorak toprak gibi gösteren yapıda değil.Aksine nemlendirici içeriyor.Sürümü yumuşacık ve rahat.

Pigmentasyonu kuvvetli.Tek katta yoğun renk veriyor.


Kalıcılığı gayet iyi.


Rujun tek kat uygulanmış hali bende böyle duruyor.

Fiyatı 12.90 TL. ve ben diğer renklerine de bakacağım.Çünkü çok sevdim.

Mat ama dudaklarınızı kurutmayan ruj arayışındaysanız siz de Absolute New York Matte Rujlara şans verin derim.



10 yorum:

  1. Rengi harikaymış daha hiç görmedim bu markayı bakacağım dönünce

    YanıtlaSil
  2. Acaba başka hangi renkleri var? Bakılmalı :) Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,kahve tonu ve mor tonları dikkatimi çekmişti.

      Sil
  3. Sleek listem iyice kabardı bunuda alıcam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sleek'e ait değilmiş bu ruj.Çalışan yanlış bilgilendirmiş.

      Sil
  4. Ben de nude rengine bir el attım kasa yanında görünce ama sonra bej alt tonlu olduğu için vaz geçtim. Bu renk ise çok tatlıymış. Güle güle kullan Zehra'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gördüm Nude rengini.Çok açıktı rengi.
      Evet,bu rengi sevdim.Teşekkür ederim Başakçım :)

      Sil
  5. baya yoğun bir kırmızı gibi gözüküyor ama dudağınızda çok doğal durmuş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, doğal bir duruşu var.Teşekkür ederim :)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!