31 Temmuz 2016 Pazar

Son Zamanlardaki Alışverişlerim (Gratis, Trendyol,Pastel,Flormar,Mamacım)


Gratis birkaç günlüğüne indirim yaptı.(2 gün daha sürecek) Batiste kuru şampuanların indirimde olduğunu görünce bir tane Wild (17.25TL) bir tane de XXL Volume (18.50 TL) aldım.XXL Volume olanının saçı sertleştirdiğini ama iyi hacim verdiğini okudum çok yerde.Merakımdan aldım.
Işıltılı toka 5.90TL.

Yeğenim için 3lü fiyonklu toka aldım.O fotografta yok çünkü çoktan toka kutusuna koydu bile 3.90TL.
Wet and wild rujlardanThink Pink'i 6 buçuğa aldım.
Ve alışverişimin yıldızı Maybelline Vivid Matte Liquid Ruj oldu. Şuan indirimde değil ama almazsam aklım kalırdı.21.90TL.


Siz siz olun benim yaptığım gibi ya altı üstü bir çiçek ne kadar olabilir ki zaten indirimde her şey deyip etiketsiz ürün almayın sonra ben o çiçeğe niye o kadar para verdim diye fişe bakar bakar dövünürsünüz. O yüzden çiçek faslını geçiyorum.Amber duş jeli çok güzel kokuyor.6.25'e geldi.İndirimde.Makaron çilekli sabun yeğenime aldım.2 küsür.İndirim iki gün daha sürecekmiş.



Ayakkabılara tutkum artık malum.Trendyol 'da Bambi Black Sale kampanyasında bu kurşun rengi sneakerları gördüm ve vuruldum.Yaklaşık 50 TL'ye geldi bana.Çok da rahatlar.Hem de uygun fiyatlılar.


Bir diğer ayakkabım yine sneaker yine Trendyol'dan ama bu sefer Soho butiğinden. Dantel desenine zaafım var.E bir de lacivertse tamamdır.Bu ayakkabı da 50 TL'ye geldi bana.(Yalnız bağcıklarını düz mü çapraz mı bağlasam karar veremedim:) O yüzden biri bağlanmadı.)


Trendyol'da gezinirken Bakımlı Kadınlar butiğinde Moos kükürtlü şampuanı gördüm.Yanlış mı gördüm diye baktım çünkü seboreik dermatit illetine iyi gelen (en azından bana) nadır şampuanlarımdandı.Hiçbir yerde bulamıyordum zira son zamanlarda.Tabi hemen iki tane aldım.Tanesi 16 TL.Ve sepetimin diğer yıldızı hiç bir yerde karşıma çıkmayan essence i love extreme maskara oldu.O da 12,50TL.8 TL kargo ücretini de unutmayalım.


Pastel tam benim sevdiğim tonlarda limited edition olan 26 numarayı piyasaya sürünce almak farz oldu.E karaborsa olan 20 numarayı almasa mıydım derken 60 TL üzeri alışverişte kargo ücretsiz ibaresini görünce eh battı balık bir tane daha alayım bari deyip 21 numarayı da alıverdim.Siparişim hemen elime ulaştı.İki tester ve Hüzün Sarısı ojeyi de hediye olarak göndermişler.


Instagramda Flormar alışverişimden bahsetmiştim.İlk siparişimi onaylamaya çalışırken sistem hata vermişti.Belki sipariş verilmiştir diye 10 gün kadar bekledim ama gelen giden olmayınca benzer bir sipariş verdim.Ertesi günü ilk siparişim geldi.İki gün sonra da diğer siparişim.Şaşırdım tabi.Aynı ürünlerden iki tane oldu elimde.41 TL'lik iade yaptım ama Flormardan herhangi bir bilgilendirme mesajı gelmedi iade ile ilgili.Sanırım kart hareketlerine bakmam gerekecek.


Phyto şampuanlarda ne zamandır gözüm vardı. Mamacim sitesinde gezinirken yüzde 50 indirime girdiklerini görünce bir tane yağlı saçlar için şampuan bir tane de hacim şampuani sipariş ettim. Kargo ücreti 3 buçuk tlidi. Toplamda 56 57 gibi bir şey tuttu. Benim icin cok avantajlı bir alışveriş oldu. Normalde tester göndermezlerdi bu kez göndermişler. 

12 yorum:

  1. Hepsi harika görünüyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Baya ürün almışsınız güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ürünler seçmişsiniz, güzel günlerde kullanın, lacivert sneakerın bağcıklarını düz taksanız daha iyi olacak sanki :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      Bence de düz taksam daha iyi olacak.
      Sevgiler

      Sil
  4. güle güle kullan canım maybelline mat ruju ben de merak ediyorum ama indirim beklemeye karar verdim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol İremcim.
      Yeni geldi ya ülkemize,yakın zamanda indirime girer mi bilemedim.Ben de aldım merakıma yenilip.

      Sil
  5. merhaba seboreik dermatit için Moos kükürtlü şampuandan memnunmusunuz?

    YanıtlaSil
  6. hepsini güle güle kullan özellikle phyto yorumlarını merakla bekliyorum ^.^

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!