2 Haziran 2016 Perşembe

Farmasi Dudak Kalemleri No:208 ve 220


Farmasi dudak kalemlerinin yazısını daha önce yazacaktım. Fotograflarını çekip hazırlamıştım ama yazısını yazmak kısmet olmamıştı. Bu akşam hazır aklıma gelmişken yazayım dedim.

Dudak kalemi kullanmayı çok sevdiğim için Farmasi'nin kalemlerini de deneyeyim diyerek katalogtan renklerine bakarark sipariş etmiştim.Katalog Allahtan yanıltıcı değildi de beklediğim tonlarda geldi kalemler.


Farmasi kalemler kalemtraşla açılan klasik kalemlerden.Asansörlü mekanizması olsa tabi daha iyi olurdu.Yine de sorun değil.Açarken kırılma sorunu yaşamadım.O bakımdan iyiler.Bazı kalemler oluyor açtıkça kırılıyor,kırıldıkça açıyorsunuz falan.O şekilde olmaması güzel.



Yapı bakımından ne çok sertler ne de yumuşak.
Hatta serte daha yakınlar. 

Sipariş verirken ya simlilerse diye çok korkmuştum.Simli dudak ürünlerini pek sevmiyorum.Çok şükür ki benim aldıklarımda sim yoktu ama bazı numaralarda sim olduğunu duydum.Bendekiler tam istediğim gibi mat.

Kalıcılıklarına gelirsek öyle abartılacak bir kalıcılıkları yok.
Orta diyelim.



208 numara tam bir kayısı tonuyken 220 numara güzel bir pembe.

Ben bu kalemleri bazen ruj yerine kullanıyorum .Bazen de ruju sürmeden önce kullanıyorum.İki şekilde de kullanışlılar.Kısacası bu kalemleri sevdim.Beğendiğim başka renkleri olursa yine alacağım.

4 yorum:

  1. 220 numara güzelmiş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Renkleri çok tatlıymış, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Bende 220 beğendim, genelde tüm dudağıma kalemi sürüp üstüne ruj sürüyorum ve kalıcılık baya yüksek oluyor :) Kalemin dudaktaki o mat duruşu hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!