13 Mayıs 2016 Cuma

Gratis Anneler Günü İndirim Alışverişim


Gratis anneler günü indirimi bitmiş olsa da aldıklarımı paylaşmak aynı zamanda arşivlemek istedim.Gratis instagram hesabında eklips markasının çoraplarını paylaşınca o zaman gözüme kestirmiştim eklips çorapları.İndirim zamanı gittiğimde tam da istediğim çorapları buldum.Çoraplar ikili şekilde satılıyor.İkili şekilde 3.45'e düşmüştü.Bir set cupcake + hamburgerli bir set de floral desenli aldım.Yani 4 çift çoraba 7 TL gibi bir şey ödemiş oldum.


Yine çok merak ettiğim bir ürün The Balm'ın meşhur eyelinerıydı.İndirimle 20.90'a geldi.
Gosh matte ruj 11,90'a,Gosh smokey eyes göz kalemi 11,90'a,Pastel ruj 11,75'e, Loreal Volume Million Lashes Maskara 26,25'e geldi.

Wet'n Wild Mega Last Rujlara olan aşkım malum.Elimde serinin pek çok rengi var ama bu aralar vişne çürüğü tonlarına taktığım için Cherry Picking'i 6,50'ye görünce kaçıramazdım.

Bee Beauty sıvı sabunun da fiyatı uygundu,kokusu da güzeldi.Onu da aldım.3.90TL.

Sri Lanka menşeli Silkenty çaylar 5 TL'ye düşmüştü.Tranquility olandan aldım.Daha önce indirimle 15'e aldığım çayı üçte bir fiyatına almak güzeldi.Neden başka çeşitlerinden de almadım diye kızdım sonra kendime.Çünkü bu markanın çayları çok ama çok farklı. Şu yazımı okursanız ne demek istediğimi anlayacaksınız.

Kasa arkasında belli tutarda alışveriş yapanlara kimi ürünler indirimli oluyor.Orkidler tanesi 1 küsüre geldi. Palmolive naneli duş jeli 5 TL'ye geldi.

Garnier yastık kılıfını hediye olarak eklemişler.

Anlayacağınız tüm istediklerimi aldığım çok avantajlı bir alışveriş oldu benim için.

5 yorum:

  1. WW rujların son çıkan iki rengini geçenlerde almıştım ancak hala deneyemedim.Palmolive duş jeli ise tam yazlık bence.Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım hepsini..

    YanıtlaSil
  3. Ayyy o çaylara hiç dikkat etmedim yaaa... keşke görseymişim, çok merak ediyordum! Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. The Balm'in eyelineri benimde hep aklimda ama ucu cok kalin gelmisti gozume. - ince firca eyeliner kullanan benim icin :)- Gule gule kullanin :)
    Benim bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!