10 Mart 2016 Perşembe

Gratis, Başarısını Amerika'da 3 Ayrı Stevie Ödülü İle Tescilledi

Gratis CEO’su Bahadır Özbek

Sedes Holding bünyesinde faaliyet gösteren yüzde 100 Türk sermayeli Gratis, ‘İş dünyasının Oscar’ları’ olarak nitelendirilen Uluslararası Stevie Ödülleri'nde, 2 gümüş, 1 bronz olmak üzere finale kaldığı 3 ayrı kategoride uluslararası arenada söz sahibi markaları geride bırakarak toplam 3 ödül aldı. 


                                                         

Gratis, ‘Satış alanında en iyi teknoloji kullanımı’ ve ‘Yılın talep oluşturma programı’ kategorilerinde gümüş, ‘Satış alanında inovasyon’ kategorisinde ise bronz ödülün sahibi oldu. Gratis, iş dünyasının küresel ölçekteki en büyük ödüllerinden biri olan ‘Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie Ödülleri (Stevie Awards for Sales & Customer Service) ile sektöründe bir ilke daha imza atarak uluslararası arenada da başarısını tescilledi.
Stevie Ödülü (Logo)

 ABD'nin Las Vegas şehrinde düzenlenen törende ödülleri Stevie yetkililerinin elinden alan Gratis CEO’su Bahadır Özbek, Gratis’in Türkiye’de kendi sektörü kapsamında Uluslararası Stevie Ödülü’nü alan ilk marka olduğunu söyledi. Bahadır Özbek, 59 kategoride 2 bin 100’den fazla adayın yarıştığı organizasyonda 3 farklı ödüle layık görülen Gratis Kart sadakat kart programının hızla 3 milyon üyeyi aştığını söyledi. Özbek, “Stratejilerimizi müşteri odaklı geliştirmemizin en önemli göstergesi, Gratis Kart kullanan müşterilerimizin satın alma eğilimlerine göre tasarladığımız 2 binden fazla segment bazlı kampanya oldu. Bu kampanyalarımız yarattığı müşteri memnuniyetinin yanı sıra bize bu ödül başarısını getirdi. Başarımızı ödülle taçlandırmış olmaktan gurur duyuyoruz. Bu ödül, müşterilerini tanıyan ve onlara göre şekillenen bir marka olarak doğru yolda ilerlediğimizin kanıtıdır. Teknoloji ile bütünleştirdiğimiz sadakat kart programımız ile şu an 57 ilde 316 mağazamız ile 3 milyonu aşkın tüketiciye dokunuyoruz. Kişisel bakım sektöründe bir ilke imza atarak hayata geçirdiğimiz Gratis Kart’ın 2 yıla yakın bir sürede bu üye sayısına erişmesi ve sayının hız kesmeden artıyor olması bizi motive ediyor” şeklinde konuştu. 

Bahadır Özbek sözlerini Gratis Kart teknoloji uygulamalarında birlikte çalıştığı Extra Bilgi Çözümleri CEO’su İrem Tüzünalper’e teşekkür ederek sonlandırdı. Kişinin alışveriş eğilimlerine göre kişiye özel kampanyalar sunan Gratis Kart aynı zamanda kampanyalar ile kazandığı puanlarla avantajlı alışveriş fırsatı yaratıyor. Her bir Gratis Kart sahibi, web sitesinde ve mobil uygulama üzerinde oluşturulan özel sayfalarda geçmiş alışverişleri takip etme ve yapılacak alışverişleri planlama şansına sahip oluyor. Müşterilerin Gratis’i sürekli takip etmesini sağlayan kampanyalar ise yine web sitesi, mobil uygulama ve sosyal medya üzerinden anlık olarak takip edilebiliyor. 

*basın bültenidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!