11 Kasım 2015 Çarşamba

Kısa Kısa: Carrot Care Saç Kremi ve Swissco Tarak


En sevdiğim şey saç bakımı. Bu yuzden saç maskeleri ve kremleri ozel ilgi alanıma giriyor. Son zamanlarda kullandığım carrotcareturkey saç kremini de çok beğendim. Saçımi yumuşacık, parlak ve canlı yaptı. O matligini aldı götürdü. İçeriğine baktım. Havuç yağı, buğday özü yağı ve badem yağı varmış. Alkol ve tuz içermiyor. Bunun için de saçlar daha yumuşak oluyor.

 Tangle teezer benzeri swissco taraga gelirsek bugün kullandım. Yıllardır tangle teezer kullandigim için şunu söyleyebilirim ki kullandigim tangle teezer'a (once sari olani sonra siyah olani)göre plastik dişleri daha uzun ve sert. Yine de saci iyi tarıyor. T.t.olmadığı zaman is görür.


Şua aralar Gratis Gratis gezsem de bu tarakları göremedim.Bir tek İstanbul Viaport'ta buldum.Tangle teezer'a o kadar para vermek gereksiz diye düşünüyorsanız eğer bulabilirseniz bu tarağa da şans verebilirsiniz.

4 yorum:

  1. bende de var başarılı bir tarak..

    YanıtlaSil
  2. tarağının aynısından bende de var bir tane daha alacaktım ama hiçbir gratiste yok belki de artık üretilmiyor. Şampuanıda instagramdan çekilişten kazandım kremiyle henüz kullanmadım çok merak ediyorum ama elimdeki ürün bitmeden diğerine geçmeyi sevmiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3-4 gratis gezdim.Hiçbirinde yok bu tarak.Herhalde artık satılmayacak.
      Şampuanını güle güle kullan.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!