18 Kasım 2015 Çarşamba

13. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu Kitap Yorumu: Rüyalar Gerçek Olsa / Müjde Aklanoğlu



İlk elime geçtiğinde ansiklopedimsi görüntüsüyle beni telaşa sürükledi Rüyalar Gerçek Olsa.Çünkü zamanım kısıtlıydı ve yapmam gereken bir sürü başka işler vardı.Bu kadar yoğunlukta nasıl bitireceğim derken okumaya başladım kitabı.

Üniversite öğrencisi olan Rüya'nın tek hayali platonik aşkı Mustafa'nın kendisini fark etmesidir.Hatta hayvanlardan ölesiye korkmasına rağmen sırf Mustafa'ya yakın olabilmek için tutturduğu veterinerlik bölümünü okumaktadır.
Ama bir gece çok tuhaf bir şey olur.Rüyasına yakışıklı mı yakışıklı,çekici mi çekici bir polis girer ve Rüya hiç tanımadığı bu adama rüyasında aşık olur.Rüyasından çok etkilenir.Uyandığında bile aklı ondadır.Sabahleyin okuluna yetişmek için acele eden Rüya tıpkı rüyasındaki gibi bir adamla çarpışır.Rüya adamı gördüğünde şaşkınlıktan dilini yutacak gibi olur.Çünkü O rüyasındaki adamdır.Ama bir farkla bu sefer polis değil eli kanlı bir katildir karşısındaki!

Rüya adamdan etkilense de ona güvenebilecek midir?
Kimdir bu Şahin? Ve neden başı belada? Kimden,neden kaçıyor?

Bu sorulara yanıt ararken buldum kendimi.Konu ilginç ve okunur geldi bana.
Tutkuyu,çekimi hissettim okurken. Rüya karakteri öyle tatlı, öyle içtendi ki onu sevmemek elimde değildi.Ölümüne korksa da yapacağından geri kalmaması,çenebazlığı,laf sokmaları çok sevimliydi.Şahin karakterini fazla istilacı buldum. Yani fazla rahattı.Yine de tuhaf bir şekilde okuyucuyu kendine çekmeyi başarıyor mu başarıyor.

Kitapta detaya ve tasvirlere çok yer ayrılmıştı.Bazen bu beni sıksa da konunun sürükleyici olması ,ikili arasındaki tatlı atışmalar bunu göz ardı etmemi sağladı.Yoksa 583 sayfa nasıl biterdi öyle değil mi :)

Tür olarak ne derseniz kesinlikle romantik polisiye derim bu kitap için.
Olimpos Yayınlarından çıkan bu kitabı siz de merak ediyorsanız Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turları sayfamızdaki çekilişimize katılıp şansınızı deneyebilirsiniz.

Olimpos Yayınlarına turumuza katkılarından dolayı teşekkür ederiz.



1 yorum:

  1. Yorum için teşekkürler. :) Keyfini çıkararak devamını okuyun inşallah :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!