12 Ekim 2015 Pazartesi

Ürün İncelemesi: Revox At Kuyruğu Şampuanı


Yaz tatilinde uçları keçeleşip taranmayan saçlarımdan bunalıp ani bir kararla saçlarımı kestirdim.Önce bir rahatlama hissettim çünkü artık kolay taranabiliyorlardı ve daha sağlıklı gözüküyorlardı.Ama sonra bir pişmanlık bastırdı.Ah saçlarım ,nasıl kıydım güzelim saçlarıma diye üzüldüm.O sıralar Revox şampuanın saç uzattığını duyduğum için bir umutla kullanmaya başladım.Aynı zamanda Polikistik Over için doktorum folik asit almamı söylediğinden onu da kullanmaya başladım.
İki aya yakın bir süre içinde benim saçlarım eskisinden daha uzun oldu.Yakınlarım bile fark edip saçlarımı nasıl uzattığımı sordular.Folik asit hapı içip Revox şampuan kullandığımı,bu aralar ekstra bir bakım yapmadığımı söyledim.Şaşırdılar.Aslında en çok ben şaşırdım çünkü fark edilecek kadar değişikliğin olacağını sanmamıştım.

Saçlarımda normalden fazla bir dökülme olmadığı için saç dökülmesini engeller mi bilemiyorum.Ama minik bebek saçlarımın çıktığını gördüm.


Revox şampuanın içeriğine baktığımızda bitki özleri bakımından zengin olduğunu görüyoruz.At kuyruğu bitkisi saçı besleyip uzatır,kepeği önler.


Yeşil çay,biyotin,niyasin,pantenol,ısırgan,ada çayı,papatya,sarı darı,şerbetçi otu,buğday proteini,ekinezya,melisa gibi saça faydası olan çok sayıda içerik Revox şampuanda kullanılmış.

İçerik olarak gayet zengin ve olabildiğince temiz.Bir tek köpürtücü ajan olarak SLS var ki kimilerinin sevmediği ama benim pek takılmadığım bir içerik.

Şampuanın kokusu çok hoş.Hafif bir çiçek,bitki kokusu.

Saçlarımı bu şampuanla yıkarken dikkat ettiğim nokta saçıma uyguladıktan sonra 1-2 dk saçımda bekletmek,ondan sonra yıkamak oldu.Böyle yapınca daha etkili oluyor bence.

Özetle;etkisini gördüğüm için Revox'u evden eksik etmemeye,başka şampuanlarla dönüşümlü olarak kullanmaya karar verdim.

Siz de edinmek istiyorsanız Gratis mağazalarından satın alabilirsiniz.










3 yorum:

  1. bende bi anlık bıkkınlıkla kestirdim saçlarımı şimdide uzasınlar istiyorum çok iyi oldu yazıyı gördüğüm :)

    YanıtlaSil
  2. Merak ettigim bir ürün. Ilk firsatta deneyecegim.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!