21 Eylül 2015 Pazartesi

Ürün İncelemesi: Farmasi Elma Tarçın Kokulu Oda Spreyi


Geçenlerde Farmasi'ye üye olup ilk siparişimizi verdiğimizi ve neler aldığımızı şu yazımda anlatmıştım. Siparişlerim içinde en sevdiğim ürünlerden biri elma tarçın kokulu bu oda spreyi oldu. Elma tarçın ikilisini zaten sevdiğimden koku benim hoşuma gitti.
Kokuyu biraz anlat derseniz tarçın kokusunu elma kokusundan daha fazla aldığımı,tarçının yoğun olduğunu söyleyebilirim.Yani tarçın kokusu elma kokusunu bastırıyor.Bu tarçın kokusunu sevmeyenleri rahatsız edebilir ama beni aksine mutlu ediyor. Koku yoğun olduğu için bir iki fıs yeterli geliyor.Ambalajı sprey formda ve fiyatı Eylül katalogunda indirimli olarak 15 TL.


2 yorum:

  1. Tarçın kokusunu ben de çok severim. Huzurlu bir ev kokusu gibi geliyor onun kokusu bana.
    www.deneyimlianne.com

    YanıtlaSil
  2. Denemek lazım :) severim tarçın ve elma kokusunu

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!