4 Ağustos 2015 Salı

Ürün İncelemesi: Avon Glimmerstick Eyeliner Kalemler


Avon'un bence gelmiş geçmiş en başarılı makyaj ürünlerini oluşturuyor Glimmerstick kalemler.
Neden başarılı diye sorarsanız kalıcılar ve çabuk sabitleniyorlar.
Asansörlü mekanizmaya sahip oldukları için kalemtraşa gerek kalmıyor.Bu yüzden pratikler.
Yalnız mekanizmayı çok çevirmemek gerekiyor.
Sürerken ucunu hafif çıkartıp sürmek gerekiyor. Aksi halde kırılacaktır.
Ben bu kalemleri eyeliner şeklinde gözümün üstüne çekerek kullanıyorum.Zaten yapıları nedeniyle göz içine uygulamak zor.


Bende şuan 5 rengi var:

Crackling Cobalt: Tam bir kobalt mavi.Dikkat çekici.İçinde ışıltı yok.
Pigmentasyonunu diğerlerine göre zayıf buldum.Üst üste 2-3 kez sürmek gerekiyor. Kalıcılığının da diğer renklere göre daha düşük olduğunu fark ettim.

Twilight Sparkle: Bundan kaç tane bitirdiğimi hatırlamıyorum.Öyle çok seviyorum.
Işıltılı bir lacivert.

Black Ice: Yine defalarca bitirdiğim bir renk.Siyah ışıltılı.

Emerald Glow: Çok koyu bir yeşil.Siyaha çok yakın.

Faceted Onyx: Füme diye tabir edebileceğim simli bir renk.


Soldan sağa;
1.Crackling Cobalt
2.Twilight Sparkle
3.Faceted Onyx
4.Emerald Glow
5.Black Ice

Crackling Cobalt hariç diğer hepsi Diamond(simli) serisindenken Crackling Cobalt Brights serisinden.

Diamond serisindeki kalemleri temizlemek çok da kolay olmuyor.
Simli olduğu için misel sular kalemleri çıkarmada yetersiz kalıyor.
Çift fazlı temizleme suyu ya da krem temizleyici ile rahat çıkıyorlar.

Uygun fiyatlı ,kalıcı,ulaşılabilir ve pratik olmaları sebebiyle bu kalemleri size de öneririm.Ben şimdi gözümü Glimmerstick'lerin dudak kalemlerine diktim.Bakalım onlar nasıl.

4 yorum:

  1. Ben dudak kalemlerinden en az 5 tane Pink Bouquet rengini bitirmişimdir:) Yapısı Essence kalemler gibi değil, mat bitişli benim ilk dudak kalemimdir:) Tavsiye ederim. Göz kalemlerine diyecek yok zaten favorim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ilk siparişte Pink Bouquet alınıyor :)
      Senin zevkine,seçimlerine güveniyorum.

      Sil
  2. Ben de güzel bir mürdüm rengi olan Sugar Plum 'ı öneririm canım :*

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!