28 Ağustos 2015 Cuma

Bitenler #35


Ağustos ayının bitenleriyle herkese merhaba.
Tatil sona ererken bu ay neler bitirmişim bakalım mı :

*Salicade Katranlı Şampuan:
Seboreik dermatit için tavsiye üzerine almıştım.Katran içerdiği için kokusu keskin.Seboreik dermatitim için faydasını gördüğümü düşünüyorum.Yazısı için tıklayın.



*Perfume Jewels Time Million Duş Jeli:
Kolonyalarıyla tanıdığımız Eyüp Sabri Tuncer'e ait bir marka Perfume Jewels.
Ben de merak ederek bir çok çeşidinden almıştım.Aldıklarımın içinde en sevdiğim koku Time Million oldu. Parfümü geçen hafta elimden düşüp paramparça oldu.Oysa bu kokuyu çok seviyordum.
Belki sonra yine alırım.Duş jeli yine parfümle aynı kokuda.Kullanımı pratikti.Severek kullandım.

*The Balm Put A Lid On It Göz Farı Bazı:
Kasım ayından beri neredeyse her gün kullandım.Çok bereketli bir ürün.Pirinç tanesi kadar baz bir göz kapağı için yeterli oluyor.Buradan yazısını okuyabilirsiniz.


*Natracare Organik Günlük Ped:
%100 pamuktan yapılmış ve organik GOTS sertifikasına sahip bu pedlerden çok memnun kaldım. Buradan detaylı yazımı okuyabilirsiniz.

*Nivea Invisible Black&White Sprey Deodorant:
Yazısı hemen burada.İyi koruyor ama yine de benim için bir Stress Protect değil.

*Sleepy Sensitive Islak Havlu:
Sleepy piyasaya hızlı ama sağlam bir giriş yaptı.Şuana kadar kullandığımız bebek bezi ve ıslak havluları oldukça beğendik.Fiyatları da kalitelerine göre uygun.Umarım bu kalitelerini bozmazlar.


Vichy Termal Su: Yazısı burada. Özellikle yazın serinlemek için en iyi yöntemlerden.

Yves Rocher Kepek Karşıtı ŞampuanEski kepek şampuanını daha başarılı buldum.Bundan çok memnun kalmadım.

Bio True Lens Solüsyonu: Her daim favorim.Yedekli.

Mediwell Migren Bantları: Ayrıntılı yazısını yazacağım.


Ağustos bitenleri bu şekildeydi.

Bir önceki bitenler yazım ise burada. Sevgiler.

10 yorum:

  1. Eyüp Sabri Tuncer'in ürünlerini ben de severek kullanıyorum. Duş jelini de bir denemeli demek ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimi ürünlerini sevdim ben de. Duş jeli güzeldi.

      Sil
  2. migren bantlarından bende çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  3. eyüp sabri tuncer'i kolonya dışı ürünlerini ben de denemek istiyorum merak ettim nasıllarmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir ara gaza gelip bir koli ürün sipariş etmiştim.:)
      İçlerinden en beğendiğim Time Million serisi oldu.

      Sil
  4. Ne güzel bir sürü ürün bitmiş, gelsin yeniler tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. Ben Put A Lid on It'i bir buçuk yıldır hemen hergün kullanıyorum yine de yarısını bile bitiremedim. Sen iyi bitirmişsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapağı kayboldu ya hep tıkanıyordu.Oradan boşa giden ürün oldu.
      Tıkanıp her seferinde sertleşen kısmı atıyordum son zamanlarda.Yoksa senin dediğin gibi daha uzun süre,belki iki ay daha gidebilirdi.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!