28 Temmuz 2015 Salı

Bir Tutam Instagram #8


Bayadır instagram günlükleri yazmadığımı fark ettim.Son bir ayda neler yapmışım bakalım dedim.
Temmuz ayının büyük çoğunluğu Ramazan telaşı,iftarlar,davetler,yemeklerle geçti.
Bu dolma fotografı da bir iftara hazırlıktan.



Yine bol bol alışveriş yaptım. Son alışverişlerim için buraya ve buraya bakabilirsiniz.


Bakım yaptım.Kitap okudum.

İlk kez magnolya tatlısı yaptım.
Çok da güzel oldu.


Yeğenlerle dolaştık,kafa dağıttık.

Kitap okudum. En sevdiğim uğraşlardan biri okumak.Okuyunca resmen huzur buluyorum.


Yeğenlerimle parka gittiğimizde sevinçleri görülmeye değerdi.
Ne kadar mutlu oldular.
Tabi oradan eve zor geldiler.


Aile ve aile dostlarıyla dün pikniğe gittik.
Çok eğlendik.Temiz hava iyi geldi. Dalından kızılcık topladık.


Özetle Temmuz ayım ailemle birlikte gezmeli tozmalı geçti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!