3 Mayıs 2015 Pazar

Ürün İncelemesi:Artemis Doğal Burç Kremleri / Boğa


Bir Boğa olarak burcumun rahatına düşkünlük,lüksü sevme,güzel yemeklere karşı koyamama,kararlılık,evine düşkünlük,parfümlere aşırı tutkun olma gibi özelliklerinden nasibimi almışım.Burç fallarına pek fazla inanmasam da burçların karakteristik özelliklerine inananlardanım.
Şimdi bir marka düşünün ki burçların karakteristik özelliklerine göre kremler oluştursun ve bunu yaparken de o burca özel kokular ve yağlar kullansın.

İşte Artemis Burç Kremleri burca özel,onun seveceği türde kremler hazırlıyor.

Öncelikle ambalajından bahsetmek gerekirse; üzerinde çeşitli bilgilerin yer aldığı bir kartonun içinde geliyor kremimiz.
Kartonun hemen arkasında şunlar yazıyor:

Merhaba güzellik kaynağı,

Maraton koşmayı senden daha iyi becerebilen var mıdır acaba? Başta yavaş da görünsen sabırlı bir kaplumbağa gibi, sonunda nice tavşanları geride bırakırsın.

Geçtiği yol yağmur çamur da olsa, aklındakini sonuna kadar yapan başka bir burç yok biliyorsun değil mi? Gerçi bu biraz da parayı en çok sevenlerden oluşundan belki ama bu aramızda kalsın çünkü senin gibi keyfine, konforuna düşkün birisi yeri geldiğinde bonkör olmayı da bilir. Zaten senin derdin zengin olmak, ünlü olmak falan değil. Maddeye düşkünlüğün hepimiz gibi güvenlik ihtiyacından. Evine düşkünlüğün de belki bu yüzdendir.

Aşk ve güzelliği simgeleyen gezegenin Venüs’ün etkisinden olsa gerek, eline fırsat geçtiğinde hem sıcak, hem de huzurlu ne güzel bir ev kurarsın sen.


Bence bu yazı bizi yani Boğaları çok güzel ifade ediyor.


Karton kutusundan çıkardığımızda pompalı şık cam bir ambalajla karşılaşıyoruz

Kremi uyguladığımızda kolay emilmesi ,yağlı his bırakmaması ve güzel nemlendirmesi dikkat çekiyor.

İçerik olarak olabildiğince temiz tutulmaya çalışılmış.
Paraben,alkol,metal ve renklendirici kullanılmamış ve bu güven veriyor.



Kremin koku notalarına baktığımda üst notalarda pembe gül,ahududu,
orta notalarda çok sevdiğim vanilya ve baharat kokuları,
alt notalarda ise çiçek kokularının kullanıldığını görüyorum ki hepsini özellikle de vanilyayı çok sevdiğimi söylemeliyim.

Kremin içinde kullanılan yağlar ise şu şekilde:
*Aynısafa çiçeği yağı
*Macademia yağı
*Üzüm çekirdeği yağı
*Kayısı çekirdeği yağı
*Jojoba yağı
*Gliserin
*Aloe vera özü


Ambalajın üzerinde tavşan logosu kullanılmış.
Hayvanlar üzerinde test yapmadıkları için teşekkür ediyoruz.

Özetle Artemiz Burç Kreminin nemlendirmesini yeterli buldum.
Kokusu hemen uçup gitmiyor,buram buram burnunuza geliyor.

Doğal kelimesinin hakkını verdiklerini sözde doğal olmadığını kullanınca daha iyi anlıyorsunuz.


Siz de burçlara ilgiliyseniz ya da bir yakınınıza hediye almayı planlıyorsanız Burç Kremleri iyi bir alternatif olacaktır.

2 yorum:

  1. her burca göre ayrı bir renk teması yapmaları da çok güzel bence ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey ince ayrıntısına kadar düşünülmüş,özenilmiş.
      Böyle özenli ürünlere bayılıyorum.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!
Ama lütfen link bırakma.