10 Mayıs 2015 Pazar

Ürün İncelemesi: Vichy Termal Su


Bugün size termal sulardan ve Vichy termal sudan bahsetmek istiyorum.

Öncelikle termal su nedir diye sorarsanız;  Termal su potasyum,mangan,kalsiyum gibi değerli mineraller barındıran,çeşitli faydaları bulunan doğal saf bir kaynak suyu.

Peki ne işe yarar?

Termal suların yatıştırıcı,güçlendirici,yenileyici,nemlendirici,serinletici özellikleri var.

Ben banyodan çıktığımda yüzüm inanılmaz geriliyor.
O esnada elim hemen termal sulara gidiyor.Sıkıyorum ve gerginlik hissi yok oluyor.
Yerini rahatlama,ferahlama hissine bırakıyor.
Yüzüm daha canlı,daha yenilenmiş ve nemlenmiş gibi oluyor.

Termal suları özellikle yazın çok kullanıyorum.
Buzdolabında sakladığım şişeyi deodorant sıkar gibi yüzüme sıktığımda mükemmel bir ferahlık sağlıyor.

Termal suyu ben bir de kaş aldırdıktan sonra kullanıyorum.
Cildim hassas hemen kızarıyor.Ama termal suyumu sıktığımda kızarıklık azalıyor.
Keza ağda sonrasında da kullanıyorum.
Dediğim gibi cildim hassas.Bu ürün cildimin hassasiyetini de kızarıklığını da alıyor.

Özetle;termal suyu iyi bir yatıştırıcı olduğu için, parfümsüz,koruyucusuz ve %100 saf olduğu için güvenle kullanıyorum.

2 yorum:

  1. cnm vichy'nin termal suyu çok güzel bende severek kullandım, bu arada avene in termal suyunuda tavsiye ederim

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!