14 Mart 2015 Cumartesi

HC Hair Care Yoğun Vitamin Destekli Onarıcı Saç Kremi


HC Hair Care markasının daha önceden HC OVEX ve isimli muhteşem iki ürününe yer vermiştim.Şimdi de sıra aynı markanın yoğun vitamin destekli,onarıcı saç kreminde!

Ürün beyaz modern bir ambalajda ağzı pompalı şekilde sunuluyor.Şişenin pompalı olması hijyen açısından markaya puan kazandırıyor.


İçeriğindeyse saçı güçlendirmesiyle bilinen seramid, nem tutucu özelliğiyle sodyum pca, saç onarıcı phyto keratin, faydaları saymakla bitmeyen doğanın bir mucizesi Shea Butter ve saçların daha kolay taranmasını ve parlak görünmesini sağlayan pantenol kullanılmış.


İçeriği güzel.Peki etkisi nasıl?

*Evet,saçlarımın kolay taranmasını sağladı.

*Saçlarımı yumuşattı.Ama yumuşaklık muazzam değildi,kararındaydı.

*Hiç mi hiç ağırlaştırmadı,hacimsizleştirmedi ki saç kremi alırken en korktuğum şeydir saçımı ağırlaştırıp yağlandırması.

*Saçlarımın bu kremi kullandığımda daha canlı,parlak göründüğünü fark ettim.

*Kokusunu sevdim.


Sizin de çabuk yağlanan,ağırlaşan,hacimsizleşen saçlarınız varsa bu saç kremi tam size göre.
Dilerseniz içine bakım yağları(argan,zeytin,badem ya da  HC Hair Care Complex ) katarak da kullanabilirsiniz.

2 yorum:

  1. hair care complexi severek kullanmıştım. Diğer ürünleri de aklımda <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Complex'i ben de seviyorum.Saça faydalı bir sürü bitki yağını bir şişeye doldurmuşlar.Muazzam bir yağ.İyi bir saç maskesi düşünüyorsan da Hair Care'in Ovex mükemmel.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!