7 Şubat 2015 Cumartesi

Ürün İncelemesi: Hask Makademya Fındığı Yağı İçeren Saç Kremi


Saç ürünlerine olan ilgim malum.
Gratis'e yeni bir marka gelmiş diye duyunca soluğu Gratis'te aldım.
Ürünleri inceledim.Şampuanlara cesaret edemedim.
Saçlarım çabuk yağlanan cinsten.Bu yüzden nemlendirici etkili şampuanlar saçıma uygun değil ama uçları ve boyu çok kuru.Şampuan alamayacaksam saç kremi alayım diyerek Makademya fındığı yağı içeren saç kreminde karar kıldım.


Makademya fındığı yağı içeren ürünler daha önce de kullanmıştım.Vanilya ,badem,karamel gibi tatlı bir kokusu var.Bu krem de o müthiş kokuya sahip.


İçeriğinde saç için önemli olan yağlardan jojoba,shea butter,makademya fındığı yağı,zeytin yağı kullanıldığı için daha yoğun bir nem vermesini beklerdim.Bol bol uygulamış olsam da beklentimin altındaydı saçıma verdiği nem. Tabi kolay taranmasını sağladı,nemlendirdi ama muazzam bir yumuşaklık vermedi. Normal bir yumuşaklıktı saçıma verdiği.

İçeriğinde sülfat ve paraben yok diye ambalajında belirtmişler tamam çok güzel ama silikon ekleyerek o içeriği neden kötüleştirdiniz...


Silikonlu ürünler kullanmıyor değilim.Ama silikon içermese çok daha iyi olur mu olur.


Ambalajı press kapak olduğu için kullanım kolaylığı sağlıyor,kazara düşse dökülmeleri önlüyor.
Kısacası ambalajı kullanışlı,kokusu müthiş,verdiği nem saç kremine göre iyi sayılır.

Fİyatı 19.90TL.

Bir dahaki Gratis ziyaretimde Hask'ın mini tüplerdeki bakım yağlarından almayı planlıyorum.

Bol bakımlı günler!

1 yorum:

  1. Benim de saçlarım çok kuru.. sanırım bu ürüne bir şans vereceğim:)
    bana da beklerim.. beautycoma.blogspot.com

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!