1 Ocak 2015 Perşembe

Yves Rocher Dünya Bahçelerinden Duş Jelleri: Tiare,Yeşil Çay,Yılang Yılang,Florida Portakalı


Yeni yılın ilk yazısıyla herkese merhaba!
Bugün renkli bir giriş ve başlangıç yapalım istedim. Bu postta Yves Rocher 'nın 'Dünya Bahçelerinden' serisinin duş jellerinden bahsedeceğim.

Öncelikle ambalajlarından başlamak istiyorum.Ürünler 200 ml'lik renkli,dikkat çekici,sağlam ambalajlara sahip. Kapakları biraz sert.Zor açılabiliyorlar.


Serinin her kokusu ayrı güzel.Ben şuana kadar dört çeşidini kullandım.Bunlar tiare, yılang yılang,yeşil çay ve Florida portakalı.İçlerinden en çok beğendiğim ve tekrar alacağım tiare kokulu duş jeli oldu. Mükemmel bir çiçek kokusu.
Yeşil çaylı ise hafif ,rahatlatıcı bir koku.
Florida portakalı kuvvetli,enerji veren bir koku.
Yılang yılangı da sevdim.

Köpürmeler gayet iyi.Cildi kurutmuyorlar.
Nemlendirmeleri benim için yeterli.

İçeriği diğer markalara göre nispeten temiz. Ancak SLS içerdiğini de belirtmeliyim.


Seride bunlardan başka Laos Nilüferi,Hint Pamuk Çiçeği,İspanya Narı,Florida Greyfurtu,Brezilya Kahve Çekirdeği,Fransa Lavantası,Meksika Limonu,Mor Pirinç,Kaliforniya Bademi,Makadamia Fındığı ve yeni çıkan Çin Manolyası var.


Yves Rocher'nın yurt dışı sitelerinde satışta olan ama bizde olmayan Brezilya Karpuzu.
Bunun dışında leylak ve mimoza kokulu duş jelleri de bizde satışta olmayanlardan.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!