27 Ocak 2015 Salı

Ürün İncelemesi:Febreze Freshelle Hava Ferahlatıcı - Okyanus Esintisi


Febreze reklamları ve vaatleri ile dikkat çeken bir marka.
Febreze'in Freshelle serisi kötü kokuları maskelemediğini,aksine kötü kokuları yok ettiğini iddia ediyor.

Seride 6 koku alternatifi bulunuyor.Bunlar:
*Bahar Çiçekleri
*Lavanta Konforu
*Dağ Esintisi

*Okyanus Esintisi
*Beyaz Çiçekler
*Siyah Vanilya

Bende seriden iki ürün var.Biri ambalajında pembe çiçekleri olan bahar çiçekleri kokulu Febreze,diğeriyse bugün size bahsedeceğim okyanus rüzgar kokulu olan Febreze.

Öncelikle ambalajının alışılmışın dışında kaliteli olduğunu söylemeliyim.

Koku olaraksa Okyanus Esintisi'nin kesinlikle rahatsız etmeyen,baymayan,yapay durmayan ,çok çok hoş bir kokusu var.

Kötü kokuları yok ediyor.Evet ama yaydığı o güzel koku çok uzun ömürlü olmuyor.
Sık sık tazelemek gerekiyor.
Koku biraz daha kalıcı olsaydı tamam bu mükemmel bir hava ferahlatıcısı derdim.

Yine de rahatlatıcı,kaliteli,ferah kokuları için tekrar alır mıyım alırım.

Bir sonraki hedef Siyah Vanilya.

8 yorum:

  1. Ben hiç memnun kalmadım,ne evde ne iş yerinde ;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcı olmaması dışında sevdim.Keşke biraz kalıcı olsaydı o güzel koku diyorum her sıktığımda.

      Sil
  2. cnm bunun kokusu pek kalıcı olmuyor hemen uçup gidiyor sanki:/

    YanıtlaSil
  3. Kalıcı olsaydı süper olurdu... Bu arada bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  4. kötü kokular olduğu gibi kalıyor, yok ettiği yok, hiç memnun kalmadım bu üründen ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki çeşidinin de kötü kokuları yok ettiğini gözlemledim.Memnun kalmadığım yanı o güzel kokunun kısa süreli olması.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!