31 Ocak 2015 Cumartesi

Ürün İncelemesi: Essence Dudak Kalemleri Red Blush ve Honey Berry


Dudak kalemlerini rujlara kıyasla daha çok seviyorum.
Dudak kalemlerinde favori markam Golden Rose bünyesindeki Emily.
Son Gratis alışverişimde Emily'nin istediğim tonlardaki kalemlerini bulamayınca Essence kalemlere yöneldim. Deneme amaçlı iki rengini aldım.

Gelelim yorumlarıma;


*Yapıları ruja çok benziyor.Ekstra yumuşak.

*Pigmentasyonları kuvvetli.

*Dudakları kurutmuyorlar.

*Dudak çizgilerine dolmuyorlar.

*Dudak kusurlarını hiç belli etmiyorlar.Aksine pürüzsüz gösteriyorlar.

*Kalıcılıkları Emily kalemlere göre daha düşük.

*Kremsi yapısından dolayı sürekli açmak gerektiğinden çabuk biteceğe benziyor.

*Tek başlarına ya da rujun altına kullanılabilirler ama zaten ruj yapısındalar.

*Yazın buzdolabında bekletmekte fayda var.Çünkü oldukça yumuşaklar.


Red Blush için kırmızıdan ziyade kahvelik barındıran bir bordo/marsala diyebilirim.

Honey Berry mora çalan bir pembe. Wet n Wild Sugar Plum Fairy'yi bir gün bulur da alırsam ikisini birlikte kullanacağım.

İki rengi de inanılmaz sevdim.

Essence'in bu dudak kalemlerinden içinde kahverengilik barındıran nude renk In the Nude ve tatlı bir pembe/gül kurusu olan Wish Me a Rose renkleri çok meşhur.

Tam bir kırmızı olan Femme Fatale ise kırmızı rujların altına harika bir baz olacak.Bulduğumda onu da almayı planlıyorum.

Dudaklarımı kurutmasın,rujumun kalıcılığını artırsın diyorsanız bu kalemler tam size göre.

6 yorum:

  1. Red blush a bayılıyorum ayrıca satin mauve da favorilerim arasında,benim blogumada beklerim.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yayın olmuş tatlım blogunu yeni keşfettim :)) artık Takipteyim bana da beklerim ;))) sevgiler...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Essence kalemleri bende beğeniyorum, kalem dudak makyajını tamamlayan bence en önemli unsur.. Bende sizi bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
  4. Essence dudak kalemlerini çok seviyorum hatta bazen ruj niyetine bile kullanıyorum :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!