17 Ocak 2015 Cumartesi

Bir Tutam Instagram #6

Instagram günlüklerini okumayı seviyorum.Ben de blogumda bu seriye yer vereceğim deyip düzenli yazmayı unutuyorum.Hazır aklıma gelmişken son 15 günün renkli bir özeti olsun madem bu yazı.



Bu lezzeti neden daha önce tatmamişim bilmiyorum. Katmer Antep'te sabahlari yenen kaymaklı fıstıklı bir tatlı. 



Kombinlerimden biri.
Pembe bana enerji veriyor.Pembeye de gri göz makyajı yakışıyor.


Yemek denemeleri.
İlk kez fırında başamel soslu karnabahar pişirdim. İlk olmasına rağmen gayet lezzetli oldu.
Yalnız bir dahakine sosunu daha bol yapmalıyım.


Saraylı denedik.Saraylı, baklavaya göre daha lezzetli çünkü hamurdan çok fıstık var içinde. Antep'e yolunuz düşerse mutlaka deneyin.


Perşembe aniden müthiş bir kar yağdı.Kar görmeye alışık olmayan öğrencilerim bu duruma çok sevindi.Ama köye ulaşım sağlayan otobüsler kar yığılınca çalışmaz oldu.Resmen mahsur kaldık.Neyse ki çok geçmeden belediye araçları yolları açtı.

Tüm sevdiğim şeyler bu fotografta.


Bu aralar kullandığım nemlendiriciler.
Vücudum için Organique Shea Butter, Ceradolin su bazlı losyon, ellerim için yvesrocher el ve tırnak kremi, Bulgarian Rose El Kremi, yüzüm içinse vichy aqualia thermal kullaniyorum.





4 yorum:

  1. Antep'e iş seyahatine çıkan arkadaşlarımızdan katmer isterdik, tam dönerken aldıkları için bir de paketleme çok güzel olurdu biz ılık ılık yerdik şirkette. Afiyet olsun, Antep'e gelmek istememin tek nedeni yemekleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka yere tayin istersem/isteyince Anteple ilgili en çok özleyeceğim şey o muhteşem yemekleri olacak. :)
      O kuru dolma,o yuvarlama başka yerde bu kadar güzel değil.

      Sil
  2. çok lezzetli görünüyor hepsi.....
    7 mart blogger buluşmamıza katılmak isterseniz bana basaranfatmafidan@hotmail.com adresimden ulaşınız lütfen.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef gelemiyorum.Davetiniz için teşekkür ederim.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!