27 Kasım 2014 Perşembe

Ürün İncelemesi:Rebul Parfümler


Geçen ay Kozmela'dan bir alışveriş yapmış, Rebul parfümlerden ikisini almıştım.
O güne özel kargo ücretsizdi.
Parfümlerin tanesi 20TLidi.Toplamda 40TL tutan avantajlı bir alışveriş olmuştu benim için. 



Koku tarif etmek en zor şeylerden biri olsa da kokuları merak edenlere biraz olsun faydalı olur diye bu postu yapıyorum.

İlk olarak Rose & Cassis'den başlayalım.
Gül ve frenk üzümü içeriyor. Çiçekten çok meyvemsi yönü ağır basıyor.
Bayan bir kokusu yok. Hoş bir koku. Edt olduğu için pek kalıcı değil.

Amber & Vanilla ise tahmin ettiğimden ağır çıktı.
İlk sıktığımda sanırım ben bunu kullanamayacağım dedim.15dk geçti. Koku oturdu.Vanilya kokusu gelmeye başladı. O zaman sevdim.  Amberin yoğun kokusundan vanilyanın tatlı kokusuna geçişini sevdim.

Vanilya ve gül kokularını birlikte kullanmayı seviyorum.
Bazen bunları da öyle karıştırarak kullanıyorum. Daha farklı ,daha derin,güzel bir koku çıkıyor ortaya.

Sözün kısası;
Rebul parfümler uygun fiyata alınıp denenebilir. Günlük kullanım için ideal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!