2 Kasım 2014 Pazar

Kitapyurdu Alışverişim #2


Kitapyurdu’ndan yaptığım ilk alışverişten memnun kalınca tekrar sipariş vermek istedim.
Bu sefer okulda kullanmak amacıyla onlu hikaye kitaplarını gözüme kestirdim.
4.sınıflar,6.sınıflar ve 8.sınıflar için olan onlu İngilizce hikaye kitaplarından birer set sipariş ettim. Yanına da 100 İngilizce temel kelimeyi öğretmeyi hedefleyen boyama kitabını ekledim.


Polisiye almadan olmaz diyip Lisa Gardner’ın çok övülen kitabı Anlatmak İçin Yaşa’yı da aldım.

Kargo 10 TL ‘lik alışverişe 1TL.20 TL ve üzerine ücretsizdi.

Benim 20 TL’yi geçtiği için kargo ücretsizdi.

Diğer alışverişimde hızlarıyla beni şaşırtan Kitapyurdu bu sefer beni bir hafta kadar bekletti.
Belki de çok satılan kitaplardan değil de kıyıda köşede kalmış kitapları sipariş etmem tedarik sürecini etkiledi.



Nihayetinde kitaplar özenli bir şekilde paketlenmiş olarak geldi.
Yanına iki ayraç bir de Canan Tan’ın yeni romanı Pembe ve Yusuf’un broşürünü eklemişler.

İngilizce hikaye kitaplarının temalarını sevdim. Yalnız her kitap üstünde belirtilen sınıfın seviyesine kesinlikle uygun değil. Özellikle 4.sınıflar için olan hikayeler tam bir felaket.Upuzun cümleler, çok sayıda bilinmeyen kelimeler ve yapılar, küçük puntolar.
Zümrelerimle kitapları inceledik ve seviye gözetilmediğinin sonucuna vardık.
Tüm kitaplar ancak 8.sınıf seviyesinde. Artık onlar okuyacaklar.

Boyama kitabını kullanışlı ve eğlenceli buldum.
Lisa Gardner’ın kitabını zaten merak ediyordum. Kısacası biraz iyi biraz kötü bir alışveriş oldu.Yine de aynı siteden alışveriş yapmaya devam edeceğim.


İngilizce İlk 100 Kelime Boyama Kitabı 5 TL
Lisa Gardner – Anlatmak İçin Yaşa 10 TL
10’lu İng. Hikaye setlerinin her biri 9 TL. 3 x 9TL.


4 yorum:

  1. İnternetten hiç kitap almadım, aslında bu deneyimi bir kez de ben yaşasam hiç fena olmayacak.:))

    YanıtlaSil
  2. Bugüne kadar, duyduklarımın aksine, d&r'ın internet alışverişinde hiçbir problem yaşamadım ama kitap yurdu da denenebilir. Bir kere pandora'yı denemiştim ama diğer sitelere göre baya pahalı gelmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. d&r'den yaptım alışveriş.Stoğu var gösterip daha sonra birkaç kitabı iptal etti.Blogta alışverişimi yazmıştım.
      Kitapsihirbazından da birkaç kez yaptım.Onda sorun yaşamadım. Kitapyurdu hem uygun fiyatlı hem de hızlı (son alışverişim hariç) olduğu için burayı seviyorum. Pandora'yı hiç denemedim.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!