30 Kasım 2014 Pazar

Yeni Karışık Alışveriş: Boyner,Lancome,H&M,Bambi,Gratis

Alışveriş yazılarını okumayı çok seviyorum.Bu tarz yazılar hem fikir veriyor hem de bu sayede  indirimlerden haberdar oluyoruz. Bu sebeple ben de sık sık alışverişlerimi gerek blogta gerekse instagramda paylaşıyorum.

Son günlerde neler almışım bakalım:


Lancome'un parfümlerine karşı koyamıyorum.
Boyner online'da gezinirken Hypnose setin 87.20 TL'ye düştüğünü görünce Wishlist'imin son parçasını da almış oldum. Yalnız Wishlistimde Hypnose Senses vardı.Çok da fark etmedi açıkçası.
Bu kokuyu da sevdim.

Boyner online siparişim onaylandıktan sonra çok geçmeden kofreyi kargoya verdi.
İki gün içinde kofre elimdeydi.Hızlı olmalarını sevdim.Ayrıca Boyner mağazalarında 109 TL olan seti 87.20'ye aldığım için avantajlı bir alışveriş oldu.



Bambaşka bir bot beğenmiş ödemesini yapacakken gözüme ilişti.
Bu aralar bilek kısmı fularlı, deri parçalı, püsküllü botlar oldukça trend. Öyle bir botu alacakken yan kısmı fermuarlı olan bu botları daha kullanışlı buldum. Bambi,200 TL.


Çekilişim için H&M'den hediyeler alırken  ikili eldiven takımı gözüme takıldı.Siyah zımba detaylıya bayıldım.Çok hoş duruyor.
15 TL olması lazım.


Aslında 3ü de ayrı zamanlarda alındı.
Rexona Bamboo yerel bir marketten alndı.5.90 TL.
Elidor kuru şampuanı hem merak ettiğimden hem de uzun yola çıkacağım için aldım Gratis'ten.12.90TL olması lazım.
Febreze çok övüldü. Bakalım balon bir ürün mü yoksa güzel mi kullanınca bloga yazacağım.
Gratis'ten alındı.10-11 TL civarıydı.


Aldıklarım böyleydi.
Bir önceki alışveriş yazılarım burada ve burada.

Keyifli haftasonları geçirmemiz dileğiyle!


Beni sosyal medyadan takip etmeyi unutmayın:
*Instagram
*Twitter
*Facebook

14 yorum:

  1. Hypnose un kokusunu bende ck severim Güle güle kullan cnm:)

    YanıtlaSil
  2. ben de lancome un parfümlerine karşı koyamıyorum=) ne kadar da düşmüş fiyatı ya, almamak için kendimi zor tutuyorum. tam kış kokusu güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lancome'un her kokusu beni kendine çekiyor.

      Görüp görülebilecek en düşük fiyattır herhalde.
      Teşekkürler:)

      Sil
  3. Güle güle kullan hypnose muhteşem bir kokuuuu

    YanıtlaSil
  4. Rexona Bamboo 'ya bayılıyorum ben ama hiçbir yerde bulamıyordum :( Nereden aldın canım? Yeni ürünlerini güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antep'te yerel bir marketten aldım canım.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  5. güle güle kullan cicilerini :) Febreze bende almistim ama baska bir tane böyle pembe ciceklerle, güzel bir ürün bence, ama bana biraz gereksiz geldigi icin tekrar almamistim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:)

      Febreze bence şişirilmiş bir ürün.Biraz daha kullanıp emin olunca blogta yazacağım.

      Sil
  6. Çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan hepsini ^^

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!