13 Ekim 2014 Pazartesi

Bitenler #25


Yeni bir bitenler yazısıyla merhaba!
Bu seferki biten ürünlerim yine bakım ürünlerinden oluşuyor.Kozmetik ürünler bildiğiniz gibi kolay bitmiyor.  Bakım ürünleri hem daha çok hem daha sık kullanılıyor. Bu yüzden de daha çabuk tükeniyor.

Bakalım bu sefer hangi ürünler bitmiş:


1. Lancome La Vie Est Belle Edp:
Resmen tutkunuyum.Öyle çok seviyorum.Yenisini sipariş ettim bile.
Başlığa tıklayıp incelememi okuyabilirsiniz.

2.Yves Rocher Altın Vanilya Mum:
Kokusu güzeldi ama çok çabuk bitti.Bir daha almayacağım.

3.Hair Block Saç Dökülmesine Karşı Bakım Şampuanı :
Lilakutudan çıkmıştı.Şampuan 3 kere yıkamaya yetti. Kokusu gayet soft.
Bebek şampuanı gibi kokuyor. Saçları yumuşacık yapıyor. Büyük boyunu alabilirim.

4.TTO Şampuan:
Başlığa tıklayıp incelememi okuyabilirsiniz.


5. Acuvue Oasys Saydam Lens:
Senelerdir kullanıyorum,memnunum. Bu aralar tekrar sipariş etmem gerek.

6. Pantene Aqua Light Saç Bakım Kürü:
Yumuşatması tabi ki muazzam değildi ama saçı hiç ağırlaştırmadan yumuşatmasını sevdim.Görürsem tekrar alırım.

7.Abba Nem Şampuanı:
Adı üstünde nem vaat ediyor. Yani yağlı şaçlara göre değil. Kuru ve normal saçlar için ideal bir ürün.
Nane kokusu saçı yıkadıktan sonra bile saçta kalıyor. 


8. Organique Anti Age Duş Jeli:
Organique ürünlerini severek kullanıyorum. Bu duş jeli içeriği ile ilgimi çekti.
Paraben,silikom,parafin,sentetik maddeler, deterjan ve yapay renklendirici içermiyor.
Üzüm çekirdeği yağı, pantenol, inci özü, argan yağı ve pirinç proteini içeriyor. 
Kokusunu ben zencefilli limonlu çaya benzettim. Kokusu bile enerji vermeye yetiyor.

Başlığa tıklayıp incelememi okuyabilirsiniz. 
Yenisi alındı bile.

10.Benri Islak Cep Mendili:
Çantaya atmalık.İyi oluyor.

Bitenler bu şekildeydi.
Bir önceki bitenler yazım ise burada .

Bitenlerin bol olduğu bir ay olsun :)

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Oh rahatlamışsın valla. Gelsin yenileri. Darısı da benim başıma :)

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum bitenler yazılarına , videolarına. Keyifle kullan bitir yeni ürünleri de. Parfüm şisesi koleksiyoneri olarak gözüm hep şişelerde kalıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de keyifle okuyorum biten yazılarını.

      Parfüm şişesi koleksiyonu yaptığını bilmiyordum bak.:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!