13 Ağustos 2014 Çarşamba

The Book Sacrifice Tag - Bir Acayip Mim

The Book Sacrifice Tag - Bir Acayip Mim


Sevgili Leopar Delisi Gizem beni mimlemişti.Fırsat bulup ancak yazabiliyorum.
Beni unutmayıp mimlediği için de teşekkür ediyorum.

Sorulara bakalım mı?

Senaryo 1: Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün,bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız ordan oraya koşuşan insanlarla dolu,karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok.Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitap. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek !


Her nedense çok popüler olan kitapları okumayı hep reddetmişimdir.
Popüler olan herhangi bir kitabı bu durumda kullanabilirdim. Mesela Kocan Kadar Konuş kitabı.

Senaryo 2: Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel ,hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor,şiddetleniyor ! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz ?

Rizzoli & Isles dışında seri olarak okuduğum kitap malesef ki yok.

Senaryo 3: Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan,dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunzu en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp,gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.

Balzac'ın Vadideki Zambak kitabı beni çok sıkmıştı.
Belki yazar tasvirlere çok yer verdiği içindir.

Senaryo 4 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün.İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız ?

Saatleri Ayarlama Enstitüsü olabilir.
Ya da bana birbirinin aynısı gibi gelen Canan Tan kitapları.

Ben de yapmak isterlerse 
yabanmersini'ni mimliyorum :)

5 yorum:

  1. Canan Tan konusunda sanirim hemfikiriz. Asil ben tesekkur ederim kirmayip yaptigin icin. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen iste yapmam mı :)

      Canan Tan'ın evet konuları sıkıcı geliyor. Senin dediğin gibi Türk filmi tarzında.

      Sil
  2. Teşekkür ediyorum, cevapladım bile :*

    Canan Tan hakkında aynı şeyleri düşünüyorum (:

    YanıtlaSil
  3. Seri kitaplar bana da sıkıntı yapıyor , biriktirip almak lazım. Mim için tşkler ama cevaplamıştım :) http://mehtapvekitap.blogspot.com/2014/07/mimler-saklama-kab-kitap-eylemi.html

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!