21 Ağustos 2014 Perşembe

Organique Siparişim


Organique ürünleri ambalajları, yapay olmayan kokuları ve kalitesiyle ilgimi çekiyor.
Halihazırda sitesinde indirim + ücretsiz kargo fırsatı varken sipariş vereyim dedim.
Ayın on beşinde verdiğim sipariş (Haftasonuna denk geldiğinden olsa gerek) yirmisinde elime ulaştı. 
Vaktim bol olduğundan 5 gün benim için problem olmadı.

Şurada bahsettiğim maskeden yapmak için Organique Akneli Ciltler İçin Olan Yeşil Kili sipariş ettim.
Kilin yanına iki tane de sample eklemişler. 

Aklıma koyduğum birkaç ürün daha var sitede. Özellikle saç ürünleri beni al diye bağırıyor :)
Elimdeki ürünleri azaltıp mı sipariş versem şimdi hemen alsam mı bilemedim.

Organique ürünlerinden mutlaka denemelisin dediğiniz bir ürün var mı?

4 yorum:

  1. Shea butterlari kesinlikle harika. Farkli kokulara sahipler ve mukemmeller. Ayrica herkese onerdogom cadi findigi tonigini vazgecilmezlerim arasinda :) guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, shea butter'ı var bende.

      Ama o dediğin toniği bilmiyorum.
      Hangi cilt tiplerine uygun?

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ben de aynı maskeden aldım canım. Daha deneme fırsatım olmadı. Elimdekileri tüketmeye çalışıyorum. Umarım memnun kalırız.
    Güle Güle kullan :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!