17 Temmuz 2014 Perşembe

Skincode Essentials Güneş Koruyucu Losyon + 24 Saat Nemlendirici Canlandırıcı Krem

Güneş ışınları vücudumuz için gerekli. Kemik gelişiminden vücuttaki tümörlerin gerilemesine kadar güneş ışınlarının vücudumuza pek çok faydası sayılabilir.Yalnız güneş ışınlarından faydalanırken güneşin zararlı ışınlarını bloke etmemiz lazım. Peki bu nasıl olacak?
İyi bir filtreye,korumaya sahip güneş koruyucusuyla!


Skincode Essentials Güneş Koruyucu Losyon özellikle açık tenliler için önerilen 50+ faktörlük korumaya sahip.

Koku,parfüm içermiyor. Çoğu kişi bu konuda hassas.Yalnız parfüm içermemesine rağmen hafif ,belli belirsiz bir maya kokusu var.Evet,bildiğiniz ekmek mayası kokuyor.


İçeriğini biraz araştırınca CM-Glukan içerdiğini ,bunun ekmek mayasının zarından elde edilen bir madde olduğunu öğrendim.

CM - Glukan 'ın cilde çok faydaları varmış:
Hücre yenilenmesinden cildi nemlendirmeye, cildin elastikiyetini korumadan yaraların tedavi edilmesine,yaşlanma etkilerini azaltmaya yarıyor bu madde.

CM-Glukan içeren Skincode Essentials Güneş Koruyucu Losyonu cildi yağlı ve yağlanmaya meyilli kişiler rahatlıkla kullanabilir. Yağlı bir görünüm vermiyor. Çünkü yağ içermiyor.Bu yüzden makyaj bazı olarak da kullanılabileceğini düşünüyorum.

Losyon renklendirici, paraben, parfüm, hayvansal madde içermiyor.




Skincode Essentials 24 Saat Hücreye Enerji Veren Krem de CM-Glukan içeriyor.
Çok az miktarda krem tüm yüzü nemlendirmeye yetiyor. Kremi sürdükten sonra cildim o kadar yumuşak,dokunulası oldu ki ben bu hissi çok sevdim. Ayrıca cildim daha parlak,canlı ve sağlıklı göründü.


Skincode ürünleri  gerek etkileri gerek hayvanlar üzerinde test yapmamalarıyla benden geçer not aldı.Güneş kreminizi  dermokozmetik  markalar arasından seçmenizi önerir, güneşin keyfini çıkarmanızı dilerim.

*Ürünler basın ürünüdür. Yorumlarım objektiftir.

2 yorum:

  1. Maya kokusu ilginçmiş :) Skincode hiç kullanmadım ama merak ettiğim bir marka idi. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Evet,ilginç ama etkileri muazzam.:)
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!