2 Temmuz 2014 Çarşamba

Review:Oriflame The One Colour Unlimited Ruj Eternity Rosewood


Herkese merhaba! The One serisinin ürünlerini incelemeye devam ediyoruz.
The One Volume Blast Maskaraya,  The ONE Colour Impact Krem Göz Farı 'na ve The One Kalem Eyeliner'a blogta yer vermiştim.Şimdi sıra serinin rujunda!

Bendeki ruj Eternity Rosewood.Pembeye çalan bir şeftali tonu.Nude da diyebiliriz.

*Stick formundaki rujun kaliteli bir ambalajı var. 

*Ruj standart rujlara göre daha ince ve uzun. 

*Yapısı kremsi.Kolay sürülüyor.


*İçinde rahatsız etmeyen minik simler barındırıyor.

*Hafif,meyvemsi bir kokusu var.

*Kalıcılığı orta diyebilirim.



*Nemlendirmesi gayet iyi.

*Kesinlikle dudakları daha dolgun gösteriyor.


**Son fotograf Oriflame'ın sitesinden alınmıştır.

Absolute Blush ve Endless Red seride gözüme kestirdiğim diğer rujlar.
Buradan sipariş vererek bu özenli seriyle tanışabilirsiniz.

11 yorum:

  1. bu aralar bende seftali rengine taktim, cok güzel görünüyor güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde böyle tonlara hiç yanaşmam.Kırmızı tutkunuyum ama bunu sevdim:)
      Teşekkürler.

      Sil
  2. Rengi çok güzel, çok soft bir renge benziyor. Yaz için ideal olabilir . Güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,renk çok soft.Herkese yakışacak türden.
      Teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Resimde pembeye çalan değil de koyu kayısı rengi gibi çok güzel, güle güle kullan; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajında öyle ama sürünce dudağın rengine göre bende pembeli şeftalili bir ton oldu.
      Teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Bu tenk bende ucuk bir pembe olarak duruyor cnm ama bayildim rengine cantamdan cikarmiyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Rengi cok güzel duruyormus gule gule kullan canım

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar hoş bir tonu var ♥

    YanıtlaSil
  7. seriden birçok ürünü severek kullanıyorum. oriflame katalogu elime geçince hemen the one serisini yoklar oldum =)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!