27 Temmuz 2014 Pazar

Cyrene Karma ve Yağlı Ciltler İçin Yüz ve Makyaj Temizleme Solüsyonu


Misel temizleme sularınla ilk olarak Bioderma Sensibio H2O  ile tanıştım.
Daha sonra Nuxe,Caudalie,Loreal,Garnier ve çeşitli markaları kullandım.
En son Cyrene markasının misel suyunu kullanmaya başladım.

Cyrene misel solüsyonların iki çeşidi bulunuyor:
*Hassas ve kuru ciltler için
*Karma ve yağlı ciltler için

Benimkisi karma ve yağlı ciltler için olan.
Sebum yani yağ dengesini düzenlemeyi hedefliyor. Bu ürünü sadece makyajınızı çıkarırken değil akşam eve geldiğinizde tüm gün boyu maruz kaldığınız toz,kir vs.den cildinizi arındırmak için de kullanabilirsiniz.


Cyrene Makyaj Temizleme Suyu Misel Solüsyonu  ile yüzümü sildikten sonra durulama ihtiyacı hissetmiyorum.O yapış yapış his bu üründe yok. Gayet hafif ve arınmışlık hissi veriyor.

Ayrıca yağ,etil alkol,esans,renklendirici ve paraben içermemesi bana güven veriyor..

Çoğu makyaj temizleyici üründe yağ kullanılıyor ve bu yağlı cilde sahip kişilere uymuyor.
Cyrene Makyaj Temizleme Suyunda yağ kullanılmaması çok iyi olmuş.

Lens kullanıcısı olduğum için kimi ürünler gözümde hassasiyet,yanma yapıyor ki bu ürün bende kesinlikle yanma ,hassasiyet yapmadı. 

Kullanmadan evvel açıkçası bu kadar iyi bir performans beklemiyordum. Bioderma Sensibio H2O bile göz makyajımda kalıntılar bırakırken Cyrene'in tüm kalıntıları silip süpürdüğünü görmek beni hem şaşırttı hem de mutlu etti.

Sağlam ambalajı, press (bas aç) kapağıyla da artılarına artı ekledi.
Press kapak demek yolculuklarda dökülme riskinin olmaması demek,güvenilir kapak demek.


Temiz içerikli, vegan, hayvanlar üstünde test yapmayan, uygun fiyatlı , tüm vaatlerini fazlasıyla yerine getiren , bir makyaj temizleyici ürünün yapması gerekenlerin hepsini tek adımda yapan bu ürüne siz de bir şans verin.Eminim siz de benim kadar memnun kalacaksınız.

Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!